2674
Sök

Angående: Samkörning till Elmia Lördag 3/4 från Malmö/Helsingborg mfl. (första karavanen)

223 Inlägg
3 april 2010
höm, sitter här och undrar vad fan jag gör uppe.

kärlek växer inte på träd, det köps i volvobutiken.

622 Inlägg
3 april 2010
Trådstartare
Sååå där, då var det dags allihopa... Dags för kaffe på lockarp...

Ordförande för Re-Loaded skåne, Mer info på profil.

622 Inlägg
3 april 2010
Trådstartare
Nu har vi lämnat Malmö och är påväg mot lödde

63 Inlägg
3 april 2010
Mr Schnitzer skrev:
Absolut_Kung skrev:
Mr Schnitzer skrev:
Instämmer med "Nitrometanskada".

rolle23: Det är ju precis detta jag skrivit tidigare. Ni snackar om att er karavan är snabbare men det stämmer inte om ni följer ert schema. Ni är långsammare, trots att vi har fler stopp. Påpekade för Esse tidigt att ni nog är lite fel på det. Om jag minns rätt har ni tex. 30min körtid mellan Åstorp och Stidsvig enl. ert schema, en sträcka på 15km!?! Helt riktigt, ni är 1h och 10min efter oss från Ljungby, ca 12 mil kvar till Jkpn. Ändå så tror bla. "Absolut kung" att ni ska komma ifatt oss... hmm. smile

Vi ses på lördag!

Tar de dig 30 min att köra 15km så vill jag veta vilket håll du tar, eller du kanske menar att du går?
E du full eller?`Om de e tiden vi satte så är stoppet inräknat i dom 30 minuterna, och JA jag kommer att hinna ifatt!

Haha, kom igen nu det här börjar ju bli riktigt komiskt. Läs min inlägg igen så är du snäll. Sträckan och tiderna är era och inte mina som sagt. Vi har aldrig och kommer nte heller i år att stanna i Stidsvig. Ett stop på 15min i Stidsvig då altså? Är där verkligen så många som ansluter där. Isf. kanske vi får börja stanna där oxå wink.
Har du över huvud taget räknat på vad du måste hålla för hastighet för att ta in 1h och 10min på en 12 mil lång sträcka när de du "jagar" håller ca 110-120km/h???
Om du inte missade alla mattelektioner i skolan så måste du hålla runt 230km/h i snitt vilket du absolut inte kommer att kunna mht. övrig trafik, vilket då automatiskt leder till att du måste ta igen den tiden med hastigheter som inte ens en M-bil fixar smile. Och jag hoppas ärligt talat för alla säkerhet im. att du inte heller försöker. smile

Kör förståndigt och med huvudet im. allihopa så kommer vi få det hur trevligt som helst oavsett när vi väljer att starta.

Mvh Jimmy
0708-189894 (om ni undrar något)

haha vi har legat i 200kmh efter ljungby i alla år! Ur vägen när ni ser nått rött i backspegeln!

Living on the edge!

63 Inlägg
3 april 2010
Och du Mr Schnitzer. Jag älskar dig! <3 Puss

Living on the edge!

622 Inlägg
3 april 2010
Trådstartare
Lämnar lödde nu

63 Inlägg
3 april 2010
DjMes skrev:
Lämnar lödde nu

Har ni inte kommit längre? lol

Living on the edge!

3 april 2010
Halmstad Killar uppe och dricker kaffe wink Snart på väg mot Ljungby

622 Inlägg
3 april 2010
Trådstartare
Lämnat väla

622 Inlägg
3 april 2010
Trådstartare
Förseningar, förseningar och förseningar.

622 Inlägg
3 april 2010
Trådstartare
Lämnat skåneporten är i markaryd om ca 20 min

622 Inlägg
3 april 2010
Trådstartare
40 km kvar till mcdonalds i Ljungby

Sideways.nu
873 Inlägg
3 april 2010
Blir en hel del bra foto smile ni som vill ha foto på er bil kör vid skåpbilen smile

www.sideways.nu - Nytt svensk driftingforum
Besök oss gärna, det kostar inget.

40 Inlägg
3 april 2010
Ta ett kort med mob och släng upp så man får se hur karavanen glider fram:)

Dåre
182 Inlägg
3 april 2010
Lite fråger var hade ni tänkt äta och så? inte alla resturanger som kan ta imot så pass många folk samtidigt ju tongue

Lev alltid livet till max man vet aldrig när det tar slut

622 Inlägg
3 april 2010
Trådstartare
I Ljungby över 100 bilar.

4 Inlägg
3 april 2010
väntar på a6 på lite normalt folk så när kommer ni

Sideways.nu
873 Inlägg
3 april 2010
Jag är på mcd på A6 nu smile

www.sideways.nu - Nytt svensk driftingforum
Besök oss gärna, det kostar inget.

113 Inlägg
3 april 2010
Haha... Jag fick för mig att det va i fredags ni skulle köra. Stod på McDonalds i fredags och undra var alla va tongue
Jag va verkligen i tid i Jönköping i fredags morse iaf. Blev att vänta i bilen 2h på att dom skulle öppna smile

3 Inlägg
3 april 2010
Jag stod på en bro ett par mil söder om Jönköping och filmade er. Iallafall huvudklungan, hörde att det var många fler bilar än sådär som deltog.

Beklagar den halvtaskiga kvallen, gammal kamera. Men någon kanske finner glädje i den iallafall! smile
http://www.youtube.com/watch?v=c8Coqb7WXhs

Sök