rolle23: Det är ju precis detta jag skrivit tidigare. Ni snackar om att er karavan är snabbare men det stämmer inte om ni följer ert schema. Ni är långsammare, trots att vi har fler stopp. Påpekade för Esse tidigt att ni nog är lite fel på det. Om jag minns rätt har ni tex. 30min körtid mellan Åstorp och Stidsvig enl. ert schema, en sträcka på 15km!?! Helt riktigt, ni är 1h och 10min efter oss från Ljungby, ca 12 mil kvar till Jkpn. Ändå så tror bla. "Absolut kung" att ni ska komma ifatt oss... hmm.
Vi ses på lördag!
Tar de dig 30 min att köra 15km så vill jag veta vilket håll du tar, eller du kanske menar att du går? E du full eller?`Om de e tiden vi satte så är stoppet inräknat i dom 30 minuterna, och JA jag kommer att hinna ifatt!
Haha, kom igen nu det här börjar ju bli riktigt komiskt. Läs min inlägg igen så är du snäll. Sträckan och tiderna är era och inte mina som sagt. Vi har aldrig och kommer nte heller i år att stanna i Stidsvig. Ett stop på 15min i Stidsvig då altså? Är där verkligen så många som ansluter där. Isf. kanske vi får börja stanna där oxå . Har du över huvud taget räknat på vad du måste hålla för hastighet för att ta in 1h och 10min på en 12 mil lång sträcka när de du "jagar" håller ca 110-120km/h??? Om du inte missade alla mattelektioner i skolan så måste du hålla runt 230km/h i snitt vilket du absolut inte kommer att kunna mht. övrig trafik, vilket då automatiskt leder till att du måste ta igen den tiden med hastigheter som inte ens en M-bil fixar . Och jag hoppas ärligt talat för alla säkerhet im. att du inte heller försöker.
Kör förståndigt och med huvudet im. allihopa så kommer vi få det hur trevligt som helst oavsett när vi väljer att starta.
Mvh Jimmy 0708-189894 (om ni undrar något)
haha vi har legat i 200kmh efter ljungby i alla år! Ur vägen när ni ser nått rött i backspegeln!
Haha... Jag fick för mig att det va i fredags ni skulle köra. Stod på McDonalds i fredags och undra var alla va Jag va verkligen i tid i Jönköping i fredags morse iaf. Blev att vänta i bilen 2h på att dom skulle öppna