Street B Corsa preppad med Ground Zero i samarbete med AI-Group och LW-Audio (Startar på sida 57)
Projektet fortsätter och det ska satsas ännu högre i Street B detta år. 159 dB är målet för detta år och tanken är att slåss om pallplats på EM. Det kommer att sitta 2st 10kw slutsteg och en riktigt fet 15" bas ifrån Ground... Visa mer
Har lagt på andra lagret med spackel nu. När det torkat ska jag putsa ner det sen blir det att klä i samma tyg som baslådan nu. Hinner inte fixa något annat så det får duga så får man väl byta sen om man känner för det.
Nu ska ja tvätta bilen å slänga dit en dekal till sen ska ja få hjälp med den sista dekalen ikväll.
Det vart helt OK i alla fall. Jag fick kliva upp i mellanklassen igår för att ja var själv i lilla klassen. Det blev en 2:a plats i mellan i alla fall. Dåligt med bilder men jag spelade i alla fall 147,4 med stängda, 140,1 med öppna och 116,2 med framsystemet. Nytt personbästa med stängda i alla fall så jag är nöjd.
Det vart helt OK i alla fall. Jag fick kliva upp i mellanklassen igår för att ja var själv i lilla klassen. Det blev en 2:a plats i mellan i alla fall. Dåligt med bilder men jag spelade i alla fall 147,4 med stängda, 140,1 med öppna och 116,2 med framsystemet. Nytt personbästa med stängda i alla fall så jag är nöjd.
Är det rätt att du ska upp en klass för det inte kom nån annan i lilla klassen?
"Det kom ingen mer än du i framhjulsdrivet utan överladd så du får köra i klassen med turbo"
Bra resultat iaf.
Svensk mästare i Street Stock 2012 med 148,8dB
Svensk Mästare i Street 100A 2011 med 150,0 dB
Svensk mästare i ESPL MASTER och Bassrace 139,9 2010
Team-leader för Team1
Det går åt rätt håll och ökar sakta men säkert. Blir nog att peta in nåt batteri till snart. Det dippar till 10,5 volt nu.
Ah! Aha okej, så det blir upp i mellanklassen? Eller bara på Crank it up spelningarna du skall ha ett extra? Vad har du för batteri i fram nu? För jag har strömdippar till typ 10,5 - 11v fast mitt steg är lastat i 1ohm :S
Är det rätt att du ska upp en klass för det inte kom nån annan i lilla klassen?
"Det kom ingen mer än du i framhjulsdrivet utan överladd så du får köra i klassen med turbo"
Bra resultat iaf.
Jag var med i mellanklassen i själva prisutdelningen men resultatet läggs i listan på lilla klassen på MDS hemsida. De frågade om det var OK för mig så och jag har hellre lite motstånd så man får lusten att vrida upp volymen än å spela själv. Känns meningslöst att åka 21 mil å tävla med sig själv.
Det går åt rätt håll och ökar sakta men säkert. Blir nog att peta in nåt batteri till snart. Det dippar till 10,5 volt nu.
Ah! Aha okej, så det blir upp i mellanklassen? Eller bara på Crank it up spelningarna du skall ha ett extra? Vad har du för batteri i fram nu? För jag har strömdippar till typ 10,5 - 11v fast mitt steg är lastat i 1ohm :S
Vi får se hur det blir med Ljudbutikens tävlingar. Det återstår att se.
Fick ett ryck idag å rev ut allt. Vill försöka hitta någon dB till någonstans. Det blir att sätta sig och ta en riktig funderare på vart man ska börja någonstans.
Så ser det ut nu. Någon som har något bra tips på vad som kan ge lite mer än 147,4?
Frågan är om man ska modda denna på något vis eller om man ska jobba på en ny? :S
Får se när det kommer updateringar framöver. Det enda kravet är att den ska vara spelklar igen till tävlingen i Rättvik den 2:a Juli.
Basarna uppåt och två 6" aeroportar spelande bakåt helt utanför lådan. portlängd efter behag :-)
Senast redigerat av Frippe_L (6 juni 2011)
Svensk mästare i Street Stock 2012 med 148,8dB
Svensk Mästare i Street 100A 2011 med 150,0 dB
Svensk mästare i ESPL MASTER och Bassrace 139,9 2010
Team-leader för Team1
Blir nog att testa med aeroportar. Spelar jag bakåt så kommer jag säkert spela högre med öppna dörrar mot för när jag spelat uppåt. Det får bli att labba lite med det.