14 april 2010
Trådstartare
BJonsson skrev:
OphanWitehall skrev:
MrLego skrev:
TACK! OphanWitehall
Så tragiskt att se alla som lallar runt fulla på bilträffar och mässor... Dom har inget där att göra!
Nja nu tycker jag ni är lite hårda pöjkar! Finns ju inget bättre än att sitta i en skön solstol en het dag med några kalla öl i kylväskan och smutta lite!

försök att inte hålla med om den ni.... Och håller ni inte me så ska jag påminna er om det på Classic Car Week....

Men så klart,dyng full och vingla runt bland bilarna är inget som hör till..
Solstol kan jag hålla med om, kall öl, nja jag dricker inte öl, o inte så mkt annat med alkohol i heller, men men jag vill inte att min träff ska få stämpeln att det är mkt fylla där. Om du nu anordnar nån träff/utställning så vill nog inte du heller ha en massa fulla folk där som vinglar omkring och riskerar att bli av med tillstånd o allt som detta innebär.
Vill man festa så kan man skapa en fest själv tex, men jag kommer inte att springa med alkomätare o dylikt o jaga dem som dricker, det jag menar är att jag ÖNSKAR att man kan lämna alkoholen hemma denna dag eller vänta tills efter utställningen är över.

Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391