Nu med elmia på glänt - Bra ställen?

Hush DatorPhreak
30 mars 2010 · 94 Inlägg

Tja! Nu är det inte långt kvar!

Men min fråga är om ni kan komma med bra tips, helst gator eller liknande då jag/andra inte är så bevandrade inom Jönköping på bra ställen med "after-elmia"tongue
Jag har listat ut helt själv(tongue) att det är mkt drag bakom ikea, på parkeringen. Men har någon en exakt adress?
Det måste finnas fler som undrar samma sak då jag åker enbart för att umgås med folk och se alla bilar "in action" och skippar alltså själva mässan.

Om det inte finns en sån tråd redan kanske ni kan bidra med era erfarenheter från tidigare år?

Mvh Simon

Senast redigerat av Hush (30 mars 2010)

gran_mustang
30 mars 2010 · 83 Inlägg

Om du vill ha adressen till Ikea så ligger de på Kompanigatan annars blir de väl Ica Maxi skulle jag tro och de ligger på Herkulesvägen smile

Haj fajv, verri naaaajs
Hush DatorPhreak
30 mars 2010 · 94 Inlägg

gran_mustang skrev:
Om du vill ha adressen till Ikea så ligger de på Kompanigatan annars blir de väl Ica Maxi skulle jag tro och de ligger på Herkulesvägen smile

Tack!

gran_mustang
30 mars 2010 · 83 Inlägg

Hush skrev:

gran_mustang skrev:
Om du vill ha adressen till Ikea så ligger de på Kompanigatan annars blir de väl Ica Maxi skulle jag tro och de ligger på Herkulesvägen smile

Tack!

Inga problem smile Har du fler frågor så är de bara säga till big_smile

Haj fajv, verri naaaajs
lelleal
30 mars 2010 · 1 150 Inlägg

den parkering lär nog va avstängd iår polisen försökte ju stänga av den förra året redan såsmile

Audi Urquattro "Bilsport 12" (1983)
gran_mustang
30 mars 2010 · 83 Inlägg

lelleal skrev:
den parkering lär nog va avstängd iår polisen försökte ju stänga av den förra året redan såsmile

De finns många stora parkeringar i jönköping tongue Alla kan dom ju inte spärra tongue

Haj fajv, verri naaaajs
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang