S60 skall göra om helt ifrån orginal detta innebär kjolpaket fälgar vinge ja rubbet skall ikke vara någon gubbracer
nytonad, alla rutor förutom vindrutan
efter ett par dagar kom detta som skall på
Kan detta bli något tro ?
Så här såg den ut innan den sänktes och nya fälgarna
Efter en liten stund så var första på plats
Framfjädern
Var de inte sänkning som skulle på? xc60?
Så här blev resultatet, blev dock lite besviken på att den inte sänktes så mkt bak som jag trodde men de blir till korrigera
jaa nu va de ett tag sen jag uppdaterade här, har tyvärr inte hunnit o greja så mkt med bilen de senaste tyvärr, men nu snart hoppas ja att båda kjolpaketet skall på har fått bra pris på både lackering och montering dessutom skall dubbla dieselböjar på med 3" halvsats avgas på lär låta mumma så håll till godo så kommer de bilder så snart som möjligt
Japp! då vart de dags för pärlan och bli omhändertagen !
Plockade ner front /bakkofångaren igår går tyvärr inte o lägga upp bilder nu verkar det som, men de finns bild på första sidan om man är nyfiken på hur den ser ut
Så nu är de dax för Omvandligen från tråkig gubb bil till något roligare och snyggare så håll ut för bilder komma och komma upp
Ludde: jaha oj de va inte riktigt meningen blir till o korrigera detta
Lugnt. Haha. Våra bilar är ju ganska lika också så
Önskar dig lycka till! Min bil står för tillfället hos lackerare som gjuter om stora delar av kjolpaketet. Ska bli intressant o se om mitt var det enda som felade eller om det var en hel serie/alla.
asso okej de blev så tillslut alltså, ja e nyfiklen på hur mitt passar, annars blir de till o ringa dom ja med men då blir de nog att åka dit till dom de ligger inte sålångt här ifrån
läste precis din projekttråd o de va jädrans va de verkligen inte måtten stämde, detta gör juh mig lite halvnervös haha hoppas bara dock att om nu BP fixar de att de verkligen allt blir rakt och i linje så allt stämmer
asso okej de blev så tillslut alltså, ja e nyfiklen på hur mitt passar, annars blir de till o ringa dom ja med men då blir de nog att åka dit till dom de ligger inte sålångt här ifrån
Japp. Låter förståndigt. Skriv ner noga allt som felar sen så kan vi jämföra våran listor. xD
nice med yttligare ett s60 projekt, är väldigt nyfiken på det paketet. Står faktiskt B-klass i passform på deras hemsida nu
Haha. Det var då på tiden iaf. Om alla paket de levererat varit lika dålig passform som på mitt så kan jag inte varit ensam om att ha klagat. Bra att de iaf ändrade det nu!
en nyfiken fråga, hur mkt räknar ni med att endast kjolpaket och lackning kommer gå på? för jag maila bluepower och fråga vad dom skulle ta för jobbet om jag lämnar in den, då skulle dom ta 7000 :- + paketet, för montering och lackning. har precis inskaffat min gubbräser 2.5t (har inte ens fått den än )
Ja fick samma prisförslag och om nu de är så att passformen är så kass så känns de som att de e värt och lämna in de hos dom för o slippa bli förbannad över att de e sån dåligpassform, men ja räkna på lack runt 4 hos en bra billig lackerare här i närheten av där ja bor