Lukas Kooz nya bygge "Zpirit" (INTERVJU ANG. KRITIKEN UPPE NU!) (Bilder finns)

Zonox
21 januari 2011 · 161 Inlägg

robzter skrev:
problemet med kooz byggen är att det är stressbyggen. när man till och med ser vart han har spacklat för skruvarna till breddningen på hans sjua där spacklet har sjunkit in. bara är otroligt illa. bara för att man köper ett dyrt bodykit gör inte bilen bättre. han har ju inte ens motorn ordentligt upgraderad.

dock är lukaz ganska klar med att han är konstnär och inget annat det är förklaringen man fått i media till varför han inte gör något med motorer..skulle kunna vara så att han inte har sponsorer som prioriterar det...

High Speed Low Drive!
Toyota Supra MKIV "Pearl" (1993)
Zonox
21 januari 2011 · 161 Inlägg

ekelund88 skrev:

Zonox skrev:

Vitamin skrev:

För att han ställer ut den på elmia och vill att folk ska titta på den.

om man måste ha do-luck far jag missat något...

nee de behöver man ju inte om man tar dom flesta på garaget wink

som den oskrivna "lagen om att ha trd vingen...trist när alla ser lika ut

High Speed Low Drive!
Toyota Supra MKIV "Pearl" (1993)
fluppidupp ...
21 januari 2011 · 757 Inlägg

jo men varför bygger man ett flygplan som inte kan flyga?

sen så återstår det fortfarande att han inte gör saker ordentligt utan ska skynda med allt då saker har katastrofal passform. lägger man all den tiden som han påstår att han gjort så borde allt se bättre ut.

Senast redigerat av robzter (21 januari 2011)

Zonox
21 januari 2011 · 161 Inlägg

robzter skrev:
jo men varför bygger man ett flygplan som inte kan flyga?

sen så återstår det fortfarande att han inte gör saker ordentligt utan ska skynda med allt då saker har katastrofal passform. lägger man all den tiden som han påstår att han gjort så borde allt se bättre ut.

men det ser ganska bra ut på 5meters håll där av stor monter

High Speed Low Drive!
Toyota Supra MKIV "Pearl" (1993)
fluppidupp ...
22 januari 2011 · 757 Inlägg

haha kanske ska göra saker ordentligt då så folk kan säga bra saker om spackelhögen tongue

AcesHigh666 The devil is a looser and he´s my bitch!
22 januari 2011 · 1 948 Inlägg

Jag gillar inte stilen på hans bilar...

Men! till hans försvar vill jag tillägga (nu efter ett fett trådlyft) att hans bilar står på elmia medans era bilar inte gör det(kan ha missat någon). Det finns en anledning till det.

Och kom inte med argumentet "hade jag varit sponsrad så hade jag också klarat det lätt" för det finns en anledning till att ni inte har sponsorer.

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.
Mazda MX-5 "Happy Go Lucky" (1992)
fluppidupp ...
22 januari 2011 · 757 Inlägg

jag vill inte ens ha någon av mina bilar på elmia tongue elmia är bara spackelhögarnas mecka.

AcesHigh666 The devil is a looser and he´s my bitch!
22 januari 2011 · 1 948 Inlägg

robzter skrev:
jag vill inte ens ha någon av mina bilar på elmia tongue elmia är bara spackelhögarnas mecka.

Det beror iofs vilken hall man kollar i men jag håller med dig. Dock förändrar det inte så mycket i övrigt, Kooz är inte känd för ingenting. Och det känns som rätt mycket avundsjuka från en del som själva bygger plastbyggen i F&F stil, när det klagas på han.

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.
Mazda MX-5 "Happy Go Lucky" (1992)
WolFMaN_16
22 januari 2011 · 177 Inlägg

ja tycker hans arbeten är fräcka o att vi borde uppskatta dom lite mer smile!

Volvo 850 "Schteken" (1993)
Zonox
22 januari 2011 · 161 Inlägg

asså jag är imponerad på mycket som kooz gör han är grym! men samtidigt är det lite hurry hurry över hans grejsaker ibland, skulle vilja kunna plasta och forma som han helt klart!

High Speed Low Drive!
Toyota Supra MKIV "Pearl" (1993)
granadadr
22 januari 2011 · 7 290 Inlägg

AcesHigh666 skrev:
Jag gillar inte stilen på hans bilar...

Men! till hans försvar vill jag tillägga (nu efter ett fett trådlyft) att hans bilar står på elmia medans era bilar inte gör det(kan ha missat någon). Det finns en anledning till det.

Och kom inte med argumentet "hade jag varit sponsrad så hade jag också klarat det lätt" för det finns en anledning till att ni inte har sponsorer.

haha väl talat,, wink

Ford Mondeo 2,2 Sport edition "Semesterbilen" (2010)
Ford Granada "COSWORTH" (1978)
Ford Mondeo 2,2 "Brandbilen" (2010)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang