Åååh, mumma! Hmm, har inte tänkt på att det är såpass till överhäng bak på den.. Men det kanske är för att den är så rund bak.
Sen är jag hemskt sugen på femekrade fälgar. Dessa är inte kul att tvätta.
kan nog va de jo de kan jag tro att dem är hehe oki ska se om man kan ordna några snygga sånna lägg gärna in en bild eller en länk om du har några som du funderar på
Naj det spelar nog ingen roll vilken sort, bara den blir femekrat. Är inte så petig.
"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart "Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
Åååh, mumma! Hmm, har inte tänkt på att det är såpass till överhäng bak på den.. Men det kanske är för att den är så rund bak.
Sen är jag hemskt sugen på femekrade fälgar. Dessa är inte kul att tvätta.
kan nog va de jo de kan jag tro att dem är hehe oki ska se om man kan ordna några snygga sånna lägg gärna in en bild eller en länk om du har några som du funderar på
Naj det spelar nog ingen roll vilken sort, bara den blir femekrat. Är inte så petig.
Sweeet Inte illa, inte illa alls Däremot så ska du nu få en liten utmaning.
Chevrolet Bel Air - 56 borde va en liten utmaning för dig
Personligt högsta - 142,05db med budgett 3000kr
(hade blivit högre om inte lådan varit för liten & sluten)
Letar med ljus och lykta efter ett Cheva Nova 68-72 objekt att ta sig an.
TACK hur kan du vara så säker ? när jag försökte rita så såg det ut som..ja en misbildad bil. Hur lång tid tar det ca för dig att göra en bil ?
jag är inte säker finns dem some bättre o gör de snabbare än mig jag bara tar den tiden på mig som det krävs brukar ligga på ca 6 timmar på en bil men som min audi tt som jag holler på med har jag tappat räkningen heheh prova med en enklare bil volvo duett eller volvo 240 eller någon annan bil med lite mer rakare former