Tjenare tänkte sälja min 940 snart ska bara fixas lite på den först. Vad skulle ni kunna tänkas betala för den?
:Motor b230fk
Gått ca 20k Kommer sitta en nyrenoverad 531 topp på den. Bytt tryckklocka till en 1.2bars chippad med vikingchip. Kommer att bygga ett nytt avgassystem (Svetsa om befintliga lite är nytt) Sitter även en 712 tryckplatta med ny lamell och lättat enkelmassesvänghjul.
:Väghållning, Bromsar,Drivlina
GE Motorsports hårda sats. Nya spindelleder styrleder och stabstag. Har bytt till nya bromsok runt om nya skivor och belägg. Stålomspunnaslangar till koppling och bromsar även nya bromsrör. Pulverlackad balk till vxllåda och stödlagret och nytt stödlager. Sitter en nylackad aussielockerbakaxel med nya bromsbackar och handbromsvajer.
:Däck och fälg
Säljer med slitna MiM juventus splitt nya däck ska på.
:Defekter
Ingående lager till lådan låter

Skrapat lite hjulshus när jag "driftat" Trillat lite snö på huven så den är lite sned inte så farligt.
Bilen kommer säljas nybes skattad och med nybytt olja

Hänger med en 3" lmm och diverse däck om man är sugen. Även komplett org bakaxel. Fås med en CD spelare modell tråkig med 4st 5"25 märke dragster.
Tänkte hiva ut den för 40 papp. Alla nya grejer på bilen har gått max 200mil

Säkert något jag glömt. Men jag vill ju veta vad ni skulle tänkas ge för denna 940?
MVH Gurra