hej ja efterlyser min brors 854 t5 r t-gul den har reg nummer GJL020 och den stals i natt omkring 00:00-01:00 i göteborg frölunda, Den va utrustad med ett udda kjolpaket och 17tums bbs fälgar om nån vet eller sett nån så skulle alla svar va välkommna ni kan nå oss på gbgkille_22@hotmail.com eller 031-287459 MVH Ted och John Lundin
Usch skall slänga ett extra öga runt här i frölunda
What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS
både jag och min bror uppskattar all hjälp vi får av alla här på garaget MVH Ted och John:) och nu finns de bilder på min brors bil på min andvändar sida om nån vill se hur den ser ut för vet ej hur man kan lägga in bild här
fick just veta att min brors bil har blitt sedd på backaplan vid 11:00 tiden i dag e det nån mer som har sett till den då eller vet nån snälla ring polisen på 114 14 vi vill gärna ha tillbaka bilen belöning till den som vet var bilen står och dubbla belöning till den som vet vem som tog den
fick just veta att min brors bil har blitt sedd på backaplan vid 11:00 tiden i dag e det nån mer som har sett till den då eller vet nån snälla ring polisen på 114 14 vi vill gärna ha tillbaka bilen belöning till den som vet var bilen står och dubbla belöning till den som vet vem som tog den
För att veta vad dubbel belöning är värd måste vi ju veta vad den enkla belöningen är värd.
fick idag veta att min brors bil har hittats i en husransakan så nu ska vi bara vänta på försäkringen så jag tackar å bugar för all hjälp jag har fåttt här från garaget hoppas alla kan ha sån här tur MVH Ted och John Lundin:D