Hur är det med domarbedömningen i år? Kommer de gå runt 1 person och bedöma i 2sek som förra året, utan att man ens får en chans till att berätta något om bilen???
Kan ju inte tycka att det ger en rättvis bild i en bedömning.
"Du får aldrig en andra chans att göra ett första intryck"
kul med lite blandning på bilar o inte bara plastraketer Hinner tyvärr inte få ihop min bil men kommer ner o kollar på alla andras fina bilar, har ju så nära
"She said its just a car, I said you're just a girl"
A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
1 maj 2010
DLS skrev:
kul med lite blandning på bilar o inte bara plastraketer Hinner tyvärr inte få ihop min bil men kommer ner o kollar på alla andras fina bilar, har ju så nära
Cobran är en plastraket!
Tokken: Jo dom får ju se en riktig bilen, frågan är om jag får se en riktig bil där! Nejmen, man kanske åker ändå, finns folk som har bra smak i stylade bilar, lagom är fint.
så tredje och sista gången jag frågar i denna tråden ingen ansvarig verkar bry sig om...Vilka klasser är det? Ska man anmäla sin bil så måste man ju få veta vilka kategorier som finns! Right?
Klasserna kommer inom kort, det kommer att vara i stort sett samma som förra året. Det vi kan garantera redan nu är att det finns klasser för ALLA bilar!
Klasserna kommer inom kort, det kommer att vara i stort sett samma som förra året. Det vi kan garantera redan nu är att det finns klasser för ALLA bilar!