Puttelitens projekt Audi cabriolet. Bilen till salu!
Köpte bilen med RS2 fronten på, annars var den helt orginal. Var tänkt att jag endast skulle bygga ljud, lacka trösklar och nedre delen av bakstöten för att sedan bruka och hålla i gott skick..... Sen fick man lite idéer,... Visa mer
kul kille ...han köper natalies audi i sundsvall.. osså far han hem o passerar mitt hem med 400m ... osså kommer du inte in
Njaa, var tyvärr inte så långt upp i landet. Fick just skäll av Marlene med för det! Vi möttes upp straxt norr om Gävle, så det var något mer än 400m från dig. Hade ja åkt ända till Sundsvall så hade ja helt klart hört av mig till dig!
kul kille ...han köper natalies audi i sundsvall.. osså far han hem o passerar mitt hem med 400m ... osså kommer du inte in
Njaa, var tyvärr inte så långt upp i landet. Fick just skäll av Marlene med för det! Vi möttes upp straxt norr om Gävle, så det var något mer än 400m från dig. Hade ja åkt ända till Sundsvall så hade ja helt klart hört av mig till dig!
blabla dags för dubbla 12or i ny bilen nu då
www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension
Haha tycker du va? Funderar mera på att skaffa en till u-Dimension 10 faktiskt!
Haha tycker du va? Funderar mera på att skaffa en till u-Dimension 10 faktiskt!
gört
www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension
Igår ställdes bilen på, så imorgon hämtas den hem från vinterförvaringen. Det som närmast kommer att ske är att plocka ur det sista av ljudet för att flytta över det till S2an. Kommer sätta i andra grejer så att bilen inte blir ljudlös. Däck ska fixas till fälgarna som satt på bilen när jag köpte den. Sen är det besiktning som gäller, för att sedan sätta ut den på blocket.
Jaha ja, alla kablar som man drog i bilen i sommras snyggt, dolt och stripat på sina ställen med. Bara att riva ur halva inredningen igen för att plocka ur prylarna. Den här högen är kvällens arbete.
Kvällen ägnades åt att modifiera orginalstrålkastarna med Plasti-dip och även fixa till min emblemlösa grill med lite plasti-dip. Missade dock bild på den, får bli en när ja vaknar sen... Ska boka besiktning till den imorgon så får vi se om ja måste göra något mera innan försäljning....
Det gör otroligt mycket för helheltsintrycket med svarta lyktramar, jag har gjort det på mina 3 senaste B4:or jag haft.
Motorer utan turbo suger. Kolla in mina Projekt här.
Audi 80 GTE quattro GTE quattro -86
Audi Urquattro saloon -84 urq sedan
Bruksbilen Citroën eC4 Citroën eC4