2036
Sök

Besktningman pajade min skyline.

54 Inlägg
12 april 2010
Trådstartare
Tja tja
som rubriken säjer han pajade min bil Nissan skyline gtr
han vägrade lyssna när jag sa att bilen va för låg för att gå upp på lyften
och där av så låter min bil som en traktor vid turbosarna dvs jätte lekage vid DP dvs det vart en 2:a pga bullernivå samt fel lamdavärde. Jag har dock spanskflagg pga andra osaker. Men det jag nu undrar är vad jag ska ta mig till?!. Vad jag har hört så är inte svenskbilprovning ersättningsskylldiga eller vad man nu ska kalla det.

Ska ringa till huvudkontoret imorgon samnt att jag ska ringa mitt försäkrings bolag och ta det med dem.
om det inte går igenom så vad fan ska jag göra då.

MvH. Nementor

ovs stav fel finns :p

Hammerway Racecrew

1 867 Inlägg
12 april 2010
Du skulle stått på dig, vägrat låta besiktningsmannen köra bilen(det får du). Och viktigast av allt, skrivit en skaderapport direkt på plats när puckot hade skadat din bil.

Specialsvarv.se - Hårda bussningar till hårda bilar.

876 Inlägg
12 april 2010
vad menar du då? att han inte ska lyfta upp din bil för att den är för låg wink skulle vara bra om alla med dåliga golv etc kunde säga så hehe..

Random Hero
4 047 Inlägg
12 april 2010
det är ditt fel om dom inte får upp den på liften, kommer den inte upp där så klarar den inte att framföras i trafik, se till att du har en bil dom går fritt från marken o tänk nästa gång. finns massa trådar om de här som du kan läsa om hur de gått för dom

lycka till

Dog food lid. Backwards

54 Inlägg
12 april 2010
Trådstartare
volvoperfomanceclub skrev:
vad menar du då? att han inte ska lyfta upp din bil för att den är för låg wink skulle vara bra om alla med dåliga golv etc kunde säga så hehe..

det va inte golvet som paja han "kom inte över" centerlyften utan att dra sönder hela avgasröret inklusive DP's

Hammerway Racecrew

876 Inlägg
12 april 2010
Nementor skrev:
volvoperfomanceclub skrev:

det va inte golvet som paja han "kom inte över" centerlyften utan att dra sönder hela avgasröret inklusive DP's

läs en gång till  vad jag skrev ....

1 567 Inlägg
12 april 2010
Varför kör du dit i en medvetet för låg bil? Och vad tänkte du BP skulle gjort annorlunda just för dig och din bil?

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS

54 Inlägg
12 april 2010
Trådstartare
hade inte en aning om att den va för låg. men jag hade tydligen fel.

Hammerway Racecrew

Forummoderator
26 465 Inlägg
12 april 2010
Nementor skrev:
hade inte en aning om att den va för låg. men jag hade tydligen fel.

Hur dåligt satt inte det avgassystemet undrar jag hellre?
När jag hade Hondan så skulle vi ut på provturen - från liften - och vi hoppade in och han gasade iväg.
Då tog det tvärstopp för avgassysystemet fastnade undertill i nåt..minns inte vad. Nån domkraft eller vad det var.
Inget hände i alla fall. Och det var ändå ett rejält stopp.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

54 Inlägg
12 april 2010
Trådstartare
ena flänsen fastnade i mitten delen det högg för han med

Hammerway Racecrew

Sök