Äntligen är skiten ur!

Hade lossat allt och skulle lyfta ur motorn. Den gled ifrån lådan en bit men sen tog det tvärstopp...
Trodde den nöp på vänster motorfäste och axeln på växellådan. Stod och slet i ca 30min på alla sätt och vis, tillslut så lossade den äntligen! Tänkte inte så mycket mer på det och började skruva av allt jag skulle ha.
Kör sen ner huvudet i motorrummet för att se hur fästena till bromsbomben ser ut och hittar en jordkabel där öglan har dragits isär i 2 delar... tror jag fick förklaringen på vad det var som höll emot

Fruktansvärt trångt på den sidan med dubbla kyl, abs, kompressor och allt som hör till bromsar och servo.
![http://i.imgur.com/gSBBQUcl.jpg]()
Flyttade även över bränslehuvet till GT boxen.
![http://i.imgur.com/yY39pBjl.jpg]()
Fick äntligen loss oljeslangarna nu när man slapp stå på huvud ner i motorrummet och trilskas med rund dragna insexbultar.
![http://i.imgur.com/eBYV8djl.jpg]()
Ska dra till wurth och köpa på mig lite bultar och muttrar till motorn någon dag i veckan. Slangarna sitter bara lite provisoriskt för att inte tappas bort

Tog även loss svänghjul och alla givare ifrån MC2an.
Kvar innan motormontering är:
Svetsa torpedväggen.
Flytta växellådan från 100an till GTn.
Lösa alla problem som dyker upp redan där.
Fixa bromsarna.
Får se om jag gör något i veckan.