Då är en av två heldagar i garaget avklarade.
Trasslade halva morgonen med att få bränslefördelaren till att sitta fast. Lättare sagt än gjort då ingående bränsleslang med alla 7 tusen delar tog i insuget. Avslutade dagen med att skruva loss den från bränslefördelaren och började vrida runt slangarna så man kan montera den vid sidan av bakom. Då fick jag helt plötsligt ca 50mm spel mellan insug och fördelare.
Behöver få ner den några millimeter för att den inte ska ta i huven.
Så som den sitter nu blir den dessutom lite sned. Inte helt optimalt med tanke på att det är K-jet.
Kommer försöka få till något med hjälp av original slangarna från HY motorn.
Började även trassla med den hydrauliska bromsservon, vilket även det är ett smått h*lvete.
Gamla rostiga rör och fel fäste till bomben. Hade varit så mycket lättare om det fanns anslutning för vakuumpumpen på toppen

Bromsrören sitter nu på plats iaf. Tog även loss servo oljebehållaren. Behöver göra om fästet till den med.
Satte dit kylet och drog dom flesta slangarna till det. så nu är nästan kylsystemet komplett, bara 1 slang kvar. Dock så ska ju pumpen till efterkylningen på plats. Måste lösa hur den ska sitta och kopplas in med.
![http://i.imgur.com/lDMD1xJl.jpg]()
Mer i morgon!