Haha ja, känns lite bakåtsträvande att byta ut insprutning mot förgasare

Min fästmö ska med till garaget i morgon inför lite planering av midsommar, vilket resultera i att jag fick gå ner och skruva upp handskfacket som låg på passagerarsidan (Sanerat med högtryckstvätt, klädseltvätt och ångtvätt

)
Vilket inte var helt lätt då det regnade ute och man fick sitta dubbelvikt i passagerarstolen och skruva

Satte även i innertaket idag efter att ha valt budgetlösningen på att få svart innertak, matt svart sprayfärg.
Tanken är givetvis att få tag på ett fräscht innertak som skall flockas då jag inte litar på något lim överhuvudtaget för att få upp alcantara i taket.
Det nuvarande är skrot i bakkant eftersom klappträt som tyckte att en bil med 2 antenner för mycket original saknade något och monterade en takantenn, har brutit ner det och förstört 2 av 3 infästningar och veckat innertaket. Förmodligen synts på alla bilder man har lagt upp

Men men! På jakt efter ett fräscht som sagt!
I morgon blir det diverse ointressant el kopplande och en 1 bars fjäder skall leta sig in i wastegaten! Skall även ta lite bilder då på en förhoppningsvis komplett fram inredning då jag inte har några vettiga på den. I bak dröjer det dock då jag inte är klar med ryggstödet till baksätet än.