Punktat lite Kommer få massera en del för att få det snyggt.
Sen så beställde jag en annan liten rolig sak som damp ner i brevlådan igår. Det är nämligen så att det fanns röda bälten som tillval till Urquattron. Riktigt ovanligt, enda jag har sett original i Sverige är Cerwinski's uris. Då kan ju inte jag vara sämre?! Dessutom så behövde mitt förarbälte bytas. Så två flugor i en smäll
I övrigt så håller jag på med att sparka liv i vinterhäcken och det är ju inte så där värst intressant att skriva om Där av dåligt med uppdates!
Japp den rullar på fin fint. 1 problem än så länge bara.... Jävligt drygt sådant. Skruvarna till låskistan på förardörren hade släppt utan att jag märkte det. rätt som det var så gick det knappt öppna dörren. När jag väl fick upp den så repade dom sönder lacken ovanför låspinnen ganska rejält... Tur att man planerar en om lack i vinter. Nästa Lördag blir det troligtvis avställning.
Pschhaa, hade ju hoppats på att bjuda på uppdateringar nu i helgen, men dom som äger det nya garaget är slöare än slöast och man får jaga dom konstant för att få nånting gjort.
NÄSTAN så att jag kan skriva "Vilken mjukvara?" Om än nästan obefintlig, så existerar den ju, och visst fan är den manipulerad till det bättre! Till skillnad från VAG så ökar jag inte bara utsläppen, jag ökar prestandan också. måste ju betyda att jag är snäppet vassare än dom?!
Är väl dags att vakna upp ur idet nu när det är skruvar säsong. Ställde av bilen i förra veckan och skruvade givetvis ur allt smaskigt skinn ur bilen direkt.
Nu ska bara resten ur och en jakt på hål att svetsa igen skall på börjas. Upprepning på förra årets möss invasion? Nej tack!
Har även beställt lite roliga grejer till bilen som förhoppningsvis dimper ner i brevlådan innan Jul. I morgon eller söndag skall bränslesystemet rivas.
Klart jag ska fortsätta med breddningen! Ända sen jag bytte till S2 framvagn så är det på håret att jag inte skrapar skärmkanter. Den breddar mer än vad man tror. Men först och främst så är prio 1 att få den klar till reggning. Och som svar till Tobbe, det blir inte mer effekt förns jag har investerat i ett styrsystem då mitt är maxat, om man inte börjar labba med extra spridare och sånt krångel.