Typiskt, ville mest bara komma över en snabb lösning så navet var nog det jag var mest intresserad i :-)
Skall bli sjukt spännande att se din instrumentbräda färdig, mätarna är så läckra så det är galet.
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!"
But nobody rubs your dick and says "good work!"
Ajjemen, öppet spår. Funderade på att gå in i sjukstugan och få huvet kollat vid sista kontrollen. Något fel måste det ju vara när man ger sig på skiten!
Ajjemen, öppet spår. Funderade på att gå in i sjukstugan och få huvet kollat vid sista kontrollen. Något fel måste det ju vara när man ger sig på skiten!
Här sitter jag och pressar i mig choklad som värsta svullot och latar mig så ser jag "Oh en ny uppdatering i en spännande tråd" varpå man går in här och få läsa om dig vara värsta hurtbullen. Tack för den kängan.
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!"
But nobody rubs your dick and says "good work!"
Här sitter jag och pressar i mig choklad som värsta svullot och latar mig så ser jag "Oh en ny uppdatering i en spännande tråd" varpå man går in här och få läsa om dig vara värsta hurtbullen. Tack för den kängan.
Hade gärna bytt med dig idag. Jävlar va mör man är! Tur man inte har 32mil resa hem nu med.
Jaha, det kanske inte hände så mycket som det var tänkt ändå. Inte haft något sug alls för att skruva det senaste. Delvis är det väl pga att man måste ha våtdräkt för att komma in till bilen nu när det har varit källossning. Men börjar äntligen torka upp och tänkte dra fram bilen i morgon. Varit sjuk i 2 veckor dessutom
Men har fått lite små grejer gjorda iaf som jag inte har orkat uppdatera om i lite brist på motivation.
Hämtat ratten ifrån restaureringen. Skulle lika gärna kunnat komma direkt från fabrik.
Sen så har jag införskaffat mig en 044 pump.
.
Slipade lite på brädan idag med men tog inget kort då den ser ut som innan typ
Tror inte jag kommer hinna få färdigt bilen förens i slutet av sommaren tyvärr Så kommer inte hända jätte mycket framöver då det handlar mer om att köpa hem delar än att skruva och A4an behöver fixas inför besiktningen som är nu, annars har jag ingen bil alls.
Ah ok! Funderade lite på min eget system, jag har för stunden 3st tryckdämpare. Den lilla på pumpen (pump i tank), en till under bilen med filtret, och så sitter det ju ännu en på MC-bränslefördelaren som inte fanns på NG'n.
Var nyfiken på om du körde lika och det inte spelar någon roll eller om man ska engagera sej i att ta bort en kanske
Och sen till den tråkiga delen som var största anledningen till att den åkte fram.
Jäkla skit ställe runt takluckan, inte alls sugen på att laga i det. Men är det som är kvar, en balk under bilen som har spruckit och lägga igen takantennen. Så snart är bilen äntligen antennfri!
Började med att lossa takantennen, såg inte så illa ut först, sen började jag slipa och det var grovrost en bra bit runt hålet. Får skära bort skiten och svetsa dit frisk plåt.
Sen det ännu tråkigare, Kapade bort plåten runt takluckan som var dålig. Det slutade inte där.... Rosten har även ätit upp takluckeramen.
Fixade 2 plåtar till taket iaf. Men måste bocka 2 nya plåtar till ramen.
.
Får se om man orkar pallra sig iväg till garaget imorgon. Haft motivationsbrist innan, det här hjälpe inte direkt.