Saker vi hittat i våra begagnade bilar

Nova_70
23 juli 2011 · 104 Inlägg

En svarta änkan, tur nog väldigt död, annars hade det varit riktigt spännande : )

Dogs have owners, cats have staff....
Chevrolet K1500 "SOPTRUCK III" (1991)
Thullen
23 juli 2011 · 1 653 Inlägg

nova383 skrev:
En svarta änkan, tur nog väldigt död, annars hade det varit riktigt spännande : )

Jag hade skitit ner mig vare sig den va död eller inte hehe

Nissan R32 Skyline
Projekttråd: Thullen - Skyline R32 GTS-T
Andromeda Rumpmas
23 juli 2011 · 3 860 Inlägg

nova383 skrev:
En svarta änkan, tur nog väldigt död, annars hade det varit riktigt spännande : )

Men alla barnen levde nog ska du se cool

Saab 9-3 Griffin 2,0T Hirsch Biopow. "En av fem på Garaget" (2012)
Swec
24 juli 2011 · 153 Inlägg

beemern skrev:
köpte en bmw e30 touring som reservdelsbil nere i ljungby när jag bodde där av en gubbe för de va sonens men han satt i fängelset då han och några andra hade gjort en drive bye och skulle skjuta nån stackare me gevär, iallfall så när bilen började rensas så hittadet patroner och annat småskit tongue.

annars har man väl bara hittat massa pengar, kvitton, skivor, pennor och annat småplock.

Haha.. Tror nästan jag vet vilka du pratar om om det är sant det du säger wink

Har hittat följande i alla mina bilar eller de man städat ur åt bekanta mm

Oljedunk.
Massa pengar.
Ett baksäte fullt med kex's.
Trumpinne.
Oöppnad yogi över 1½ år gammal.
Blöja (dock ren).
Cd skivor.
Ett par cd/stereo enheter. Några väl gömda dessutom. + En cd växlare
Godis.
Fjärrkontroll till bilstereo. Får väl fråga om ägaren vill ha den tillbaka wink
Bilbälte för barnstol.
Pennor till förbannelse
Lite gör de själv laga stenskott färgbättring
Massa lusiga kablar draga i en bil. (FD polis)
Någon sked och gaffel

Inget så jätte roligt annars vad jag kan komma på.
Har nog inte häller fått tag i någon bil som det skruvats något på tidigare häller iaf inte som det har synts på.

Senast redigerat av Swec (24 juli 2011)

sleepyoh
24 juli 2011 · 1 319 Inlägg

Är det bara jag som tömmer mina bilar på saker innan jag säljer dom?
Hittade förövrigt en ficklampa från swedol för 460kr i nyskick under luftburken på min första 740, bättre lampa finns inte! smile

_----------'
Turbomotor volvolover
24 juli 2011 · 667 Inlägg

nova383 skrev:
En svarta änkan, tur nog väldigt död, annars hade det varit riktigt spännande : )

spännande? ja hade fan dött!! hatar spindlar! lurigt med usa importerade bilar.. hört en del om sånt  :p

Det är inte hastigheten som dödar, det är smällen
XL-Dempa
24 juli 2011 · 457 Inlägg

Fan nu blev jag nyfiken på va det är gå och fixa fram lite bilder nu och lägg upp dom på garaget så man får se va det är tongue

båge skrev:
fyra halvliters burkar mattsvart färg, 20 tuber super lim och ett extra mätarhus hittade jag i caddyn bakom och under sätena!

i BMWn hittade jag en fotorulle, (inte framkallat den än tongue, men är sugen på det!) och massa småmynt!

Varje beröring av bromspedalen är första tecknet på rädsla !!!
its only illegal if you get caught!
Buick GNX (1987)
NWA
24 juli 2011 · 70 Inlägg

Jag har fan hittat en äcklig senapfläck med hår i på sätet. Riktigt äcklad var man när man såg den.

Ljepone * Studerande *
24 juli 2011 · 563 Inlägg

En obetald parkeringsbot...

Nova_70
24 juli 2011 · 104 Inlägg

Andromeda skrev:

nova383 skrev:
En svarta änkan, tur nog väldigt död, annars hade det varit riktigt spännande : )

Men alla barnen levde nog ska du se cool

Njae ...
har undersökt bilen väldigt noga, även under bakom emellan paneler mattor osv har haft nere instrumentpanelen ochså utan att se några spår eller spindlar.
Dessutom verkar våra inhemska garagespindlar trivas som vanligt, så jag tror (hoppas) jag inte hittar nån mer sån där..

Dogs have owners, cats have staff....
Chevrolet K1500 "SOPTRUCK III" (1991)
bil8
24 juli 2011 · 28 Inlägg

jag hittade sagobok för barn, vid ratten, då dom har använt bilen endast att köra barnen fram och tillbaka från dagiset, men hur kunde dom köra och läsa sagor för barnen samtidigt?yikes

Andromeda Rumpmas
24 juli 2011 · 3 860 Inlägg

bil8 skrev:
jag hittade sagobok för barn, vid ratten, då dom har använt bilen endast att köra barnen fram och tillbaka från dagiset, men hur kunde dom köra och läsa sagor för barnen samtidigt?yikes

Jag tycker man ser folk på mornarna som gör allt utom att titta på vägen. SMS:a både under rull och i korsningar så att dom vinglar hit och dit och täpper till vid korsningar brukar vara en hit.

Saab 9-3 Griffin 2,0T Hirsch Biopow. "En av fem på Garaget" (2012)
Turbomotor volvolover
24 juli 2011 · 667 Inlägg

Andromeda skrev:

bil8 skrev:
jag hittade sagobok för barn, vid ratten, då dom har använt bilen endast att köra barnen fram och tillbaka från dagiset, men hur kunde dom köra och läsa sagor för barnen samtidigt?yikes

Jag tycker man ser folk på mornarna som gör allt utom att titta på vägen. SMS:a både under rull och i korsningar så att dom vinglar hit och dit och täpper till vid korsningar brukar vara en hit.

när jag stog i en korsning så var det en tjej i bilen jämte som stog helt stilla och smsade. bra att stanna odch göra de men inte i en korsning.. blondiner, ändå är dom så heta!

Det är inte hastigheten som dödar, det är smällen
Andromeda Rumpmas
24 juli 2011 · 3 860 Inlägg

Turbomotor skrev:

Andromeda skrev:

bil8 skrev:
jag hittade sagobok för barn, vid ratten, då dom har använt bilen endast att köra barnen fram och tillbaka från dagiset, men hur kunde dom köra och läsa sagor för barnen samtidigt?yikes

Jag tycker man ser folk på mornarna som gör allt utom att titta på vägen. SMS:a både under rull och i korsningar så att dom vinglar hit och dit och täpper till vid korsningar brukar vara en hit.

när jag stog i en korsning så var det en tjej i bilen jämte som stog helt stilla och smsade. bra att stanna odch göra de men inte i en korsning.. blondiner, ändå är dom så heta!

Blondiner? Nä, naturligt rödhåriga ska det vara smile

Du ser, vi tittar på brudar i bilarna bredvid istället för på vägen. tongue

Saab 9-3 Griffin 2,0T Hirsch Biopow. "En av fem på Garaget" (2012)
bil8
24 juli 2011 · 28 Inlägg

alltså jag gillar mest dom små tjejer som kör lastbilar, skåpbilar, och liknande, och bli rädd samtidigt, att dom inte köra på mig, alla vet att tjejer är sega på att sittar bakom ratten:P

Turbomotor volvolover
24 juli 2011 · 667 Inlägg

Andromeda skrev:

Turbomotor skrev:

Andromeda skrev:

Jag tycker man ser folk på mornarna som gör allt utom att titta på vägen. SMS:a både under rull och i korsningar så att dom vinglar hit och dit och täpper till vid korsningar brukar vara en hit.

när jag stog i en korsning så var det en tjej i bilen jämte som stog helt stilla och smsade. bra att stanna odch göra de men inte i en korsning.. blondiner, ändå är dom så heta!

Blondiner? Nä, naturligt rödhåriga ska det vara smile

Du ser, vi tittar på brudar i bilarna bredvid istället för på vägen. tongue

alla tycker vi olika wink
ahahaha ja precis!

Det är inte hastigheten som dödar, det är smällen
Frager TurboBiten
24 juli 2011 · 76 Inlägg

sleepyoh skrev:
Är det bara jag som tömmer mina bilar på saker innan jag säljer dom?
Hittade förövrigt en ficklampa från swedol för 460kr i nyskick under luftburken på min första 740, bättre lampa finns inte! smile

Vadå tömmer?

Jag lägger in massa spännande prylar istället... tongue

I min gröna 745 GL la jag en cheese burgare under baksätet bla, även lagt en tia med en lapp där jag skrev " hittar du denna köp en tian lott! " smile

Tysk Kvalité Annars Får De Va. ;)
Audi S2 Avant "SleeperKombin" (1994)
Nitrometanskada Gött mos
24 juli 2011 · 1 096 Inlägg

I en bil min kompis köpte hittade vi sprit för nästan tusen kronor.. o bilen kostade tvåtusen smile

Dragracing - You can't have more fun still wearing your pants.
www.TeamPonyDrift.com - www.Facebook.com/TeamPonyDrift
www.Bonnmeck.se - www.Facebook.com/TeamBonnmeck
Saab 9-5 Aero Sportsedan "Caramell" (2004)
Volvo 242 Turbo "242 From Hell" (1975)
Thullen
24 juli 2011 · 1 653 Inlägg

får se vad jag kan rota fram ur den gamla 740n jag köpte idag, skiten gick i baklås när jag kom hem med den dock så jag hann aldrig tömma den tongue

Nissan R32 Skyline
Projekttråd: Thullen - Skyline R32 GTS-T
Slash Saabifierad
28 juli 2011 · 2 026 Inlägg

Hittade en baslåda i reservhjulsbaljan, kablarna var dragna halvvägs så det vara bara att dra dom vidare till lådan tongue

Senast redigerat av Slash (28 juli 2011)

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang