Håller med byt inte till den vingen. Passar ju inte alls in till den bilen och det brukar betyda att den aerodynamiskt inte heller passar in. På nått sätt så ser alltid vingar som är gjorda för att fylla ett syfte mycket bättre ut än vingar som bara är för show vilket ioförsig gäller allt som man sätter på bilar...
ska kolla på realcar... ja men va fasiken,den e snyggare än den jag har nu Vi får se hur bilen ser ut utan vinge,men all hjälp var man kan köpa dom uppskattas!
¤¤Tjejen som inte är rädd för att bli smutsig¤¤
*Endast Mercedes ägare
Ante du kan hålla tyst jag ska dock ta av min vinge. Men ja har eventuellt hittat en vinge å de är den jonte sa att han hade,hans bror hade nån vinge som nästan såg ut som den på en blå opel manta?
*Endast Mercedes ägare
Ante du kan hålla tyst jag ska dock ta av min vinge. Men ja har eventuellt hittat en vinge å de är den jonte sa att han hade,hans bror hade nån vinge som nästan såg ut som den på en blå opel manta?
den e oxå skiiiit ful
okej ja skippar vinge helt på mercan då:cool:
*Endast Mercedes ägare