Finns en produkt som inte är lika lätt att få tag på som de övriga
Mothers Back To Black Trim Restorer
Min MG är ju importerad ifrån Californien och vad låg då i handsfacket, jo just en Back To Black... Sedan dess har jag förbrukat mängder med flaskor i många olika syften. Som med alla sådanahär medel får man ju inte en bestående yta som håller i flera år men efter att testat massor av olika medel och preparat så har jag inte stött på någon produkt som lämnar samma ressultat och långvarig effekt såsom denna.
VART HITTAR JAG DEN DÅ?
Jag har fått tag på den flertalet gånger genom olika Harley shoppar, i Göteborg har den iallafall funnits i Harleys lokaler på Möndalsvägen i Mölndal.
PRISVÄRD?
Absolut, kostar dryga hundringen och räcker till en hel del. Dock är det en transperant vätska och innehåller inga färgpigment så att färga in vinyl, tygomlindad slang etc så är Black Chrome ett mycket bättre val, men för svart eller mörk vinyl, gummilister, gummikofångare, packningar etc så är Mothers Back To Black Trim Restorer absolut marknadens bästa val...
Lycka till!
Fakta: "En enda dag någonssin var det coolt att äga en Saab... sen blev det tråkigt igen..."