hejsan ska byta bil snart då tänkte jag celica lr eclipse vart inne på såna tidigare men då fanns de bara dåliga ex så blev man höll sig kvar till volvo
nu tycker ja att man måste ha lite snyggare sommar bil
vet diverse fel på celica gen 5
dock inga från eclipsen som är samma årsmodeller
så har folk några ider vilken av dessa bilmodeller som känns mest värt och satsa på?
kul och höra lite vad folk tänker om dessa / lite info från folk som har dom.
så kom inte och säg sök nu för har letat som 1 litet as i flera veckor
A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
20 april 2010
Celica, femte generationen en GT-four och allt sånt vad dom hette. http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Cel … 90-1993.29 Skit i felen om det bara är små saker som kan lösas med eftermarknads saker, mycket snyggare än en eclipse! Generation sex är inte dum den heller, mycket snygg trots sina hiskeligt fula framlysen så smälter dom in mycket bra i bilen! Till skillnad från hur dåligt runda lysen såg ut på t.ex Subaru.
Celica, femte generationen en GT-four och allt sånt vad dom hette. http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Cel … 90-1993.29 Skit i felen om det bara är små saker som kan lösas med eftermarknads saker, mycket snyggare än en eclipse! Generation sex är inte dum den heller, mycket snygg trots sina hiskeligt fula framlysen så smälter dom in mycket bra i bilen! Till skillnad från hur dåligt runda lysen såg ut på t.ex Subaru.
den jag kommer ha råd med i bästa fall är GTI så kommer inte bli GT4 ...
för den summan jag tänkt mig finns de bara gen 5 då 6an är för dyr än .
Xtravagant skrev:
eclipse alla dagar. Mycket snyggare framför allt.
tycker de ser ungefär lika bra ut som celican gillar stortsett alla gammel japan modellerna med popup ljusen.
dessvärre vet hittar ja inget om om dom vad deras problem är så och alla säger man hittat på forum att toyota har bättre hållbarhet
3 929 Inlägg
20 april 2010
En GTi går alltid att bygga om till lite värre så varför inte? Lite trist att det är FWD på dom i vettigt pris (Dvs, inte den värsta). I min mening så skulle jag hellre satsa på något annat som en äldre Evo/Impreza med AWD eller något med åtminstånde RWD Har du tänkt att trimma så ta gärna något annat än FWD
En GTi går alltid att bygga om till lite värre så varför inte? Lite trist att det är FWD på dom i vettigt pris (Dvs, inte den värsta). I min mening så skulle jag hellre satsa på något annat som en äldre Evo/Impreza med AWD eller något med åtminstånde RWD Har du tänkt att trimma så ta gärna något annat än FWD
finns inte mkt 4wd bilar hela för 20
ska inte trimmas nått bara billjud ev nån enstaka styling pryl perfa sommar glidar bil . så mkt värre har jag inte råd med just nu och börjar bli sjukt less på gammla volvos
3 929 Inlägg
20 april 2010
Ah, sån liten budget! Men då funkar det ju helt perfekt!
En perfekt glidarbil som inte är för dyr men RIKTIGT ovanlig är Mitsubishi Starion! Finns inga på blocket för tillfället, inte funnits på ett tag men har funnits 2 som mest vad jag sett!
Ah, sån liten budget! Men då funkar det ju helt perfekt!
En perfekt glidarbil som inte är för dyr men RIKTIGT ovanlig är Mitsubishi Starion! Finns inga på blocket för tillfället, inte funnits på ett tag men har funnits 2 som mest vad jag sett!
jepp svårt och köpa lite roligare bilar utan jobb. då får de bli lite roligare bilarna med snik motorerna istället
mmm ok.. aldrig hörtalats om . celicorna och eclipsarna är rätt ovanliga med fast inte så ovanliga..
Har dock inte ägt någon Celica, så vågar inte uttala mig om Eclipse är bättre, men mycket snyggare tycker jag i alla fall att den är
Positivt är ju även att den är relativt bränslesnål, själv ligger jag på ca 0,7liter/mil blandad körning.
Att ha i åtanke är också att det är en s*tans liten bil inuti. Själv är jag 193cm lång och då finns det inte så mycket utrymme kvar att röra sig med. Och tänk inte ens på att skjutsa någon i baksätet en längre bit, annat än om dom är barn/pygméer.
Har dock inte ägt någon Celica, så vågar inte uttala mig om Eclipse är bättre, men mycket snyggare tycker jag i alla fall att den är
Positivt är ju även att den är relativt bränslesnål, själv ligger jag på ca 0,7liter/mil blandad körning.
Att ha i åtanke är också att det är en s*tans liten bil inuti. Själv är jag 193cm lång och då finns det inte så mycket utrymme kvar att röra sig med. Och tänk inte ens på att skjutsa någon i baksätet en längre bit, annat än om dom är barn/pygméer.
Lycka till med ditt bilköp!
utsende messigt tycker jag de är lika fräna båda bilarna . lagom .
har lite hum om dom va och provkörde en i höstas dock sprutade den ut olja som 1 as så de blev inte den.
tyckte inte de va nå problem och få plats i dom då jag oxå är i den längden celicorna va exkat lika små i funkar ändå. tycker ja vad jag kollade förut får man inte äns ha passagerare i dom då de flesta är reggade med max 1 både på celica i eclipse .
har du nån hum om vanliga felen på eclipse hittar fan inga :S