Ja jag håller ed. Varför förstöra en bil som redan har rena och fina linjer? Samma med Nissan 200SX. Strunta i att montera en massa extraplast så har man en snygg bil helt enkelt.
"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart "Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
http://www.blocket.se/jonkoping/Volvo_S … 17&w=1 HÄR HAR VI ETT FINT EXEMPLAR OXO...kolla in bakpartiet..hur fasen va människan funtad i skallen när han kom på detta.....tillexempel det gigantiska VOLVO....
Jag som brukar vara ganska plastraket-kritisk hittar faktiskt inga större fel på bilen. Nät i bakspoilern (eller ens hål för den delen) gillar jag inte, men såg ju knappt nåt på denna pga kulören. Lastbils-VOLVO var lite smålustigt. Nästan som de nyare V O L V O-bilarna har där bak.
Den absolut fulaste modellen från BMW med ICA's största handtag till kundvagnar...
DOWNFORCE IS EVERYTHING!!
sen att bilen inte toppar mer än 75 bara för att vingen är för stor för den där megalilla 1.8:an det kvittar som om bilen skulle orka dansa ut med röven utan vinga haha
enda sättet att en sån där går brett är att man blötlägger en ishockeyplan och har blankslitna sommar sulor från 1969 på bilen
140kusar på 1290kg är säkert fullt acceptabelt. Tror inte vingen är där för syns skull. Verkar vara seriöst tunad i övrigt
Precis min tanke, och tar man bort ändplattorna (eller vad skiten heter) så ser den ju inte ens hemsk ut, är nog en prisvärd hobbybil för bana. En biltemastylare har knappast rensad inredning och teflonbussningar lixom.