BMWgrabben skrev:
fredde85 skrev:
Aero T16 skrev:
Hoppas att ingen luras att köpa av denna skojjare.
http://www.blocket.se/stockholm/Aldrig_ … 240979.htmEn lätt installerad apparat gör att bilen aldrig rostar! En perfekt sak för de som vill slippa enorma kostnader vilket rostbehandling och nylackering av en bil innebär. Vid bilbyte går det att använda samma apparat på nästa bil.
Apparaten är unik i sitt slag och har fått flera gånger guldmedalj av Eu kommisionen som bästa produkt och uppfinning.
För mer info skriv.
va är de för jävla idiot o vem fan går på de där
Han skulle kunna sättas dit för falsk marknadsföring..
skrev ett mail till honnom, skriver vad han svarar när jag har fått svar
skrev detta
hej jag undrar hur den där apparaten ska kunna skydda min bil mot rost?
> som jag ser det på bilden så är det något annat! för att man ska kunna
> rost skydda en bil så måste man skydda plåten i bilen och av bild att
> dömma så gör den det inte!
svar:
Jag förstår inte det som du säger? Hur kan du se att det är någonting annat på bilden än en fantastisk apparat som skyddar mot rost? Det är helt otroligt att du kan hävda att du kan se på bilden att apparaten inte gör det den ska? Apparaten är unik och finns inte ännu i Sverige. Jag har ensamrätt på Trio333 för hela Europa och garanterar att den stoppar rostbildning helt! Den kan dock inte ta bort rost som redan finns. Med andra ord om den byggs in i en bil innan rosten börjar bildas, kommer den bilen ALDRIG att rosta!
mvh
Dusan
skrev ett svar till honnom:
det jag ser på bilden är en lite el pryl som ska kunna skydda min bil!? aldrig att det funkar ska den med stålning stoppa salt och fukt att komma åt plåten jag kommer inte att tro det! jag är utbildad industri arbetare så jag kan mina metaler och aldrig att den där kan stoppa rost
svar:
Björn du är inte bara oförskämd utan extremt okunnig. Ström som skickas till fyra anoder placerade i alla hjulhus stoppar rostbildning helt! Produkten har fått flera gånger guldmedalj av EU som bästa uppfinning i sitt slag. Jag har den inbyggd i två av mina bilar. Om du är så säker på att den inte fungerar, vad sätter du som insats att vi slår vad om saken? Sätt en tusenlapp och jag sätter min bil! Ok? Om du inte gör det, sluta åtminstone med att snacka skit snälla för att du gör dig bara dum.
han måste värkligen tro på detta!!!