NeOx skrev:
OphanWitehall skrev:
mustang1966 skrev:
skrev ett mail till honnom, skriver vad han svarar när jag har fått svar
skrev detta
hej jag undrar hur den där apparaten ska kunna skydda min bil mot rost?
> som jag ser det på bilden så är det något annat! för att man ska kunna
> rost skydda en bil så måste man skydda plåten i bilen och av bild att
> dömma så gör den det inte!
svar:
Jag förstår inte det som du säger? Hur kan du se att det är någonting annat på bilden än en fantastisk apparat som skyddar mot rost? Det är helt otroligt att du kan hävda att du kan se på bilden att apparaten inte gör det den ska? Apparaten är unik och finns inte ännu i Sverige. Jag har ensamrätt på Trio333 för hela Europa och garanterar att den stoppar rostbildning helt! Den kan dock inte ta bort rost som redan finns. Med andra ord om den byggs in i en bil innan rosten börjar bildas, kommer den bilen ALDRIG att rosta!
mvh
Dusan
skrev ett svar till honnom:
det jag ser på bilden är en lite el pryl som ska kunna skydda min bil!? aldrig att det funkar ska den med stålning stoppa salt och fukt att komma åt plåten jag kommer inte att tro det! jag är utbildad industri arbetare så jag kan mina metaler och aldrig att den där kan stoppa rost
svar:
Björn du är inte bara oförskämd utan extremt okunnig. Ström som skickas till fyra anoder placerade i alla hjulhus stoppar rostbildning helt! Produkten har fått flera gånger guldmedalj av EU som bästa uppfinning i sitt slag. Jag har den inbyggd i två av mina bilar. Om du är så säker på att den inte fungerar, vad sätter du som insats att vi slår vad om saken? Sätt en tusenlapp och jag sätter min bil! Ok? Om du inte gör det, sluta åtminstone med att snacka skit snälla för att du gör dig bara dum.
han måste värkligen tro på detta!!!
Tog mig friheten att försöka Googla denna fantastiska pryl.
Men det va lättare sagt än gjort. Hittar inget om den :S Och hade de nu vart så att EU gett prylen flera guldmedaljer för att den är så bra borde det finnas iaf lite info på webben om den?
FAIL!!!
Liknande produkter:
http://www.youtube.com/watch?v=jc9bDYA2 … re=relatedhttp://www.counteractrust.com/Kanske fungera ändå???
Conny,
Du år inte ensam om att vara så skeptisk, men vad ska du göra om jag bevisar
att apparaten verkligen stoppar rost i en bil? Du behöver inte köpa någon,
men du kan (det går inte att äta kontrollenhet och anoderna) äta upp framför
vittne medan jag filmar det paketets omslag!!!!!!!!!!! Om det visar sig att
apparaten inte existerar eller inte uppfyller det som jag påstår får du min
bil, en Mercedes AMG32C som har Trio333 inbyggd! Med andra ord snacka inte
skit utan säg om du går med på det här? Med andra ord säg tid och plats så
kommer jag med apparaten och du förbered någon vätska för att skölja ner
omslagspapper!!
-----Ursprungligt meddelande-----
Från: annonssvar@blocket.se [mailto:annonssvar@blocket.se] För "conny"
Skickat: den 29 december 2010 21:05
Till: krivivir@hotmail.com
Ämne: Ang. Aldrig mer rost i bilen
hej jag vill bestämma 10000 stycken när kan du skicka dom.
Annonsen finns på
http://www.blocket.se/vi/31240979.htm ----------------------- Info från blocket.se ------------------------
jo väldigt seriös kille, prova sök på google och se vad som dyker upp (trio 333 aktiver-permanenter korrosionsschutz)
fast ett bra sätt att få en gratis bil på för han får gärna komma hit och visa det och lämna sin bil.