Haha, blev nästan sugen på att köpa fanskapet när man läste annonsen, tur att jag är pank
Klart du ska köpan avbetalning är inte omöjligt att fixa
helt underbar annons.... e väll så dom flesta skulle vilja skriva egentligen eftersom det måste ju finnas någon orsak till att dom vill göra sig av med bilarna
1 = multifunktions ratt. hmmm nja skulle inte jag kalla den för
2 = vad tusan har man en VW ratt i en relativt ny audi för? haha var ju skit fult när jag såg det =P
kan avslöja direkt att den sista bilden men ratt och inredning är från en vw, blir allt vanligare nu att dom bara kastar upp lite bilder hur som helts, dock ger det ett gott skratt iaf
Volvo 945 , röd, automatväxel, bensin 95 ,1991 års modell, 38000 mil ,ombesiktigad 20081118 utan anmärkning , nya däck, ny dragkrok,ny framruta , ny generator Jag köpte bilen 1995, då hade den gått 4500 mil.Regelbunden service. Har ingen egen kamera men bilen skymtar bakom hästen på bilden.
Lite smårolig faktiskt Man kan ju fråga sig om det är nödvändigt med en bild där man knappt ser att det är en 945... Att sedan hästen är i förgrunden gör ju inte saken bättre
det var den mest lustiga annons jag sett i bild väg...försöker han säga att det bara e en häst kraft i bilen eller?
Så dålig! Skulle kunna vara den där röda Volvon, som man ser lite av i hörnet!