Är antagligen samma lirare jag tidigare länkat flertalet annonser från, han sätter ut många liknande annonser, inte sällan skriver han även skattebefriad även om det är en -84 som i detta fall, samt fraserna: "priset kommer man överens om" "en bil för många år" "på milen billig att äga" bilarna brukar försvinna från blocket rätt fort så ngt gör han uppenbart rätt med sin affärsidé.
Är antagligen samma lirare jag tidigare länkat flertalet annonser från, han sätter ut många liknande annonser, inte sällan skriver han även skattebefriad även om det är en -84 som i detta fall, samt fraserna: "priset kommer man överens om" "en bil för många år" "på milen billig att äga" bilarna brukar försvinna från blocket rätt fort så ngt gör han uppenbart rätt med sin affärsidé.
Han kanske är en lättprutad herre?
Tror att en del även går iväg till kontinenten då många av hans annonser även är delvis på Engelska. Holländarna/Tyskarna/Italienarna är lite småtokiga i "gamla" Volvobilar.
Tror också så att det finns en hel del prutmån i de priserna, begära 64k och kunden får den för endast 40k, ujuj då är kunden nöjd som har gjort ett klipp.
Sköna bilder. Mätarställning: 123200 mil ?!?!?!?! 15400 mil om året, då gillar man att köra bil
Det kanske ska vara 123200 miles, då blir det 19822 mil och delat på 7 år så kommer vi till 2831 mil per år. Eller 123200 km, då blir det 12320 mil delat på 7 år så kommer vi till 1760 mil per år.
Sköna bilder. Mätarställning: 123200 mil ?!?!?!?! 15400 mil om året, då gillar man att köra bil
Det kanske ska vara 123200 miles, då blir det 19822 mil och delat på 7 år så kommer vi till 2831 mil per år. Eller 123200 km, då blir det 12320 mil delat på 7 år så kommer vi till 1760 mil per år.
/Benny
Det låter mer troligt, tänkte inte så långt. Då har han gjort en riktigt tabbe med annonsen!
Förutom att han begär alldeles för mycket, och att bilderna ligger, i mitt tycke, i fel ordning, så är där ju inget som inte stämmer iaf?
nja tänkter mer när jag läste annonsen lät det som helt ok bil tills man kom till 4 e bilden ...
Äsch, det är ju bara smårepor, bara att vaxa!
En riktigt bra tävlingsbil måste falla i bitar efter målgången - Michael Schumacher
*
Intresserad av att besöka Chernobyl och Pripyat? Kika på länken nedan: https://www.youtube.com/watch?v=KFwNEut9iyE