Basen med MDS-dammkåpan är mycket riktigt en Rockford Fosgate bas, men resten är fel.
Basen med den vita korgen är mycket riktigt en B2 Audio HD12.
Den tredje låter jag vara öppen ett tag till, sen kommer ledtrådar om den inte är knäckt till i morgon.
Känner att jag börjar bli gammal......sägs att minnet är det första som ger sig......RF stoltserade iaf med 4" talspole i den vad jag minns....men sen då? Hmmm....
Tillräckligt med OT tycker ja . tänkte bara innan den blir låst =/. men jävlit intressant det ni skrivit faktiskt cool gumma det där! Vad kan detta vara för bas? Kom igen nu detta är en enkel match juh. behöver endast märket och namnet på modellbetäckningen http://www1.garaget.org/gallery/archive/54071/935189_b0ybfi.jpg
Känner att jag börjar bli gammal......sägs att minnet är det första som ger sig......RF stoltserade iaf med 4" talspole i den vad jag minns....men sen då? Hmmm....
Focal som Focal?
Hmm... B2 som B2
Sant att Rockford Fosgate Punch Power 412 hade 4"spole men det är ingen sån på bilden
Tillräckligt med OT tycker ja . tänkte bara innan den blir låst =/. men jävlit intressant det ni skrivit faktiskt cool gumma det där! Vad kan detta vara för bas? Kom igen nu detta är en enkel match juh. behöver endast märket och namnet på modellbetäckningen http://www1.garaget.org/gallery/archive/54071/935189_b0ybfi.jpg
Kan ju "avslöja" att mitt lilla bidrag var MGR 20P20 med 4 Ohms impedans, inte 6 Ohm. Maxeffekt 150 W. Just det där elementet fick jag uppmätt av Ljudia för 13 år sedan, har fortfarande kvar pappret med parametrarna.
Vad kan detta vara för ngn? Märke, modell, storlek. Ett plus i kanten om man gissar rätt impedans med!
RE SX-X12 D2
Svensk mästare i Street Stock 2012 med 148,8dB
Svensk Mästare i Street 100A 2011 med 150,0 dB
Svensk mästare i ESPL MASTER och Bassrace 139,9 2010
Team-leader för Team1
Tja saken är dne att det är "MDS Fanatic 12". Dvs en RF-bas med MDS dammkåpa.....
VILKEN RF-bas använde de vid detta ingrepp (ja de fuskade som F*N vad Fanatic-vanen då ALLA basar i den var sådana) är vad Extra Kim vill få fram......det jag inte minns mao
DC4 du har fel, kollar man bilderna som MDS hade i sin katalog där "Vanen 2" var med så ser man att det är olika upphängning mellan MDS Fanatic och de basarna som satt i Astron.
Det är en RF Punch DVC med en extra dammkåpa som det står MDS på.