Vänneforfrågan hjälp sökes

Miss_Evo_TME
29 april 2010 · 96 Inlägg

hej jag e en dansk tjej och jag kan inte få min sida til at funka helt ret, jag fik en vänneforfrågan igår och har kanske trykt på fel tast, for nu kan jag inte få nogon als, hur kan jag få tillbaka det så mine kompiser kan skicka vänne forfrågan.

forlåt jag inte skriver så bra men som sagt e jag dansk...

BMW E30 340 "4.0L V8 Drifter" (1986)
Nissan Skyline R33 GTR "Manga edition" (1996)
Bjare
29 april 2010 · 945 Inlägg

lillemuzz skrev:
hej jag e en dansk tjej och jag kan inte få min sida til at funka helt ret, jag fik en vänneforfrågan igår och har kanske trykt på fel tast, for nu kan jag inte få nogon als, hur kan jag få tillbaka det så mine kompiser kan skicka vänne forfrågan.

forlåt jag inte skriver så bra men som sagt e jag dansk...

Du sa det själv, du är dansk. roll
Vad jag känner till så finns det ingen knapp som blockerar nya ansökningar till en.
Är ledsen att säga det men det kan vara så att ingen faktiskt skickat en vänförfrågan till dig. roll

Tyvärr ljuger dom om dom säger att det skickats en förfrågan. lol



Lösningen är förstås om du själv skickar förfrågningar så går det säkert rätt till.

Senast redigerat av Bjare (29 april 2010)

Volkswagen Passat 1.8t "Höghus-edition" (2000)
Miss_Evo_TME
29 april 2010 · 96 Inlägg

jamen jag har fåt nogon, men kom till at radera den så nu kan killen inte skicka en ny..

te_wik Forummoderator
29 april 2010 · 12 813 Inlägg

Har skickat en förfrågan till dig nu, testa acceptera den.


Edit: Ja det funkade ju. Men var ju egentligen inte det tråden handlade om, läste slarvigt.


Mvh Tommy

Senast redigerat av te_wik (29 april 2010)

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
Bjare
29 april 2010 · 945 Inlägg

te_wik skrev:
Har skickat en förfrågan till dig nu, testa acceptera den.


Edit: Ja det funkade ju. Men var ju egentligen inte det tråden handlade om, läste slarvigt.


Mvh Tommy

"Var är inte sleven om i grytan" roll

Volkswagen Passat 1.8t "Höghus-edition" (2000)
Bjare
29 april 2010 · 945 Inlägg

Jag kan heller inte ta emot vänansökningar. Något är fel. ehm..  Prova skicka till mig också!! roll

Volkswagen Passat 1.8t "Höghus-edition" (2000)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang