Inför: NordicAudi träff och swapmeet v30 - 31 Juli 2010 i Myckelby

Cerwinski Fotograferare
23 juni 2010 · 86 Inlägg

RuneWebradio skrev:
Vet inte hur jag har missat detta under åren som varit. Men nu när jag vet om det kommer jag och kollar då det är så nära. Hoppas på bra väder.

Ja är du "härifrån" så är du nog lite blind wink
Det har varit annonser i annonsblad, dagstidningar och affischer på diverse ställen. Men man kan ju inte synas tillräckligt.. Det är ju mun-mot-mun som är bästa reklamen och nu när vi är inne på år sex börjar evenemanget bli väldigt välkänt smile

Beelze
24 juni 2010 · 134 Inlägg

detta vill man ju inte missa big_smile

DarKMaNs Snabbast går först i kön
24 juni 2010 · 146 Inlägg

Får se om man dyker upp måste planera ifall man har tid eller ej, men detta möte har jag velat åka på många år i rad men alltid krockat semestern i Västkusten osv.

Fanns det något boende närheten hotell eller vandrarhem, tänkte ifall man skulle dyka upp redan på fredagen.
Då är det bra att man har någonstans att knoppa : )

Audi TTs, 2015, 2.0l, 310HP
Nordicaudi.com member
Ford Mustang Fastback "BoSS" (2016)
Alfa Romeo Giulietta "Alfan" (2012)
Jimpa85
26 juni 2010 · 1 Inlägg

Det låter ju riktigt skoj det här big_smile varför inte.... tongue

LeafBox Lat Perfektionist
8 juli 2010 · 6 359 Inlägg

upp ^

Det är ju dags snart

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968
Mitsubishi Spacewagon "Driftbussen" (2004)
Audi Coupé Turbo "S1.5" (1990)
Lumik Däcksvarvare
8 juli 2010 · 227 Inlägg

Ill be there!

The legendary
joffe73
8 juli 2010 · 17 Inlägg

Kommer med golf666 hoppas jag och ett gäng till från falun/borlänge

Passen
Ante-Jonsson
9 juli 2010 · 29 Inlägg

Jag ska nog fan försöka komma! smile Trodde de skulle va mycket längre ner tills ja kollade på kartan:P

BMW E46 330i "Touring" (2002)
Zorz Touch by U
9 juli 2010 · 910 Inlägg

Jag ska försöka ta mig dit big_smile men är nog inga problem! big_smile

Touch by U Graphics - Give your car a Touch by U | Dekaler och grafik till din bil
Audi GT Coupé "Orginal Renovering" (1985)
Audi S2 Coupé "TM Racing" (1991)
Piratstikin 2015 Dbakuten.
12 juli 2010 · 5 092 Inlägg

Vi kommer smile blir ett litet gäng från Norberg, kommer på fredagen och stannar till lördag såklart. hoppas coilovers kommer.

Fråga!: Om man vill ställa ut. går det att komma på fredagen och få "sin" plats om man behöver göra lite små modifikationer? eller är det endast från 08:00 på lördagen man får ta plats på det området? smile

Cerwinski Fotograferare
12 juli 2010 · 86 Inlägg

DarKMaNs skrev:
Får se om man dyker upp måste planera ifall man har tid eller ej, men detta möte har jag velat åka på många år i rad men alltid krockat semestern i Västkusten osv.

Fanns det något boende närheten hotell eller vandrarhem, tänkte ifall man skulle dyka upp redan på fredagen.
Då är det bra att man har någonstans att knoppa : )

Det närmaste boendet (förutom tält eller i bilen ute på plats såklart som de flesta kör med) är väl i Hedemora. Finns både vandrarhem och hotell där. http://www.visithedemora.se/


Piratstikins: Det går utmärkt att komma och ställa upp allt på fredagen, om ni vill så kan ni ju sova "i rutan" oxå då allt är på samma område!

Nu närmar det sig med stormsteg och intresset verkar STORT, kul! smile

Jag vill bara påminna er som tänker dyka upp redan på fredag att föranmäla om ni vill ha grillbuffé (se inbjudan) genom att skicka namn och antal till info@nordicaudi.com.

Varmt välkomna v30!

Piratstikin 2015 Dbakuten.
12 juli 2010 · 5 092 Inlägg

Piratstikins: Det går utmärkt att komma och ställa upp allt på fredagen, om ni vill så kan ni ju sova "i rutan" oxå då allt är på samma område!

Okej. låter kanon. alla andra skule sova i husvagn som vi såklart inte fick plats i tongue
Men vad är "rutan" då? tält platser eller

Det löser sig alltid ändå. men då kommer vi på fredag så ställer vi iordning allt då smile

Blir första året för oss där så ser man vart man ska eller hur funkar allt med utställning och ja.. vad man nu än ska göra? smile

LeafBox Lat Perfektionist
14 juli 2010 · 6 359 Inlägg

Har jag missat ngt, eller behöver man inte anmäla sej i förväg ifall man vill ställa ut?
Utan gäller det bara att vara där innan 11:30?

O_o

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968
Mitsubishi Spacewagon "Driftbussen" (2004)
Audi Coupé Turbo "S1.5" (1990)
joffe73
14 juli 2010 · 17 Inlägg

Bara att komma dit, så var det förra året iallafall.

Passen
LeafBox Lat Perfektionist
14 juli 2010 · 6 359 Inlägg

Kung, kanske man ställer ut om man har samlat upp tillräckligt med mod tongue

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968
Mitsubishi Spacewagon "Driftbussen" (2004)
Audi Coupé Turbo "S1.5" (1990)
Piratstikin 2015 Dbakuten.
15 juli 2010 · 5 092 Inlägg

Ante-Jonsson skrev:
Jag ska nog fan försöka komma! smile Trodde de skulle va mycket längre ner tills ja kollade på kartan:P

tycker jag du ska göra. kan vi parkera brevid varandra kanske? tongue

Cerwinski Fotograferare
15 juli 2010 · 86 Inlägg

Piratstikins skrev:
Piratstikins: Det går utmärkt att komma och ställa upp allt på fredagen, om ni vill så kan ni ju sova "i rutan" oxå då allt är på samma område!

Okej. låter kanon. alla andra skule sova i husvagn som vi såklart inte fick plats i tongue
Men vad är "rutan" då? tält platser eller

Det löser sig alltid ändå. men då kommer vi på fredag så ställer vi iordning allt då smile

Blir första året för oss där så ser man vart man ska eller hur funkar allt med utställning och ja.. vad man nu än ska göra? smile

Nja, "rutan" är ju ingen ruta direkt utan platsen där man ställer upp prylar för försäljning. Hela området hänger ju ihop så det är nära till allt!

Varmt välkomna!

Piratstikin 2015 Dbakuten.
15 juli 2010 · 5 092 Inlägg

Kanon big_smile kommer det vara nå musik spelning? typ bilar som kommer ha tillgång till ström? eller det kanske inte är aktuellt på denna träff?

Cerwinski Fotograferare
17 juli 2010 · 86 Inlägg

Piratstikins skrev:
Kanon big_smile kommer det vara nå musik spelning? typ bilar som kommer ha tillgång till ström? eller det kanske inte är aktuellt på denna träff?

Det har (hittills) inte varit något arrangerat runt ljud men bilar har väl spelat lite på eget bevåg wink
Ström kan gå att ordna, men eftersom området egentligen är en så kallad naturcamping är det nog en liten avgift för det.

På scenem har vi PA-system och kör lite bakgrundsskval samt annonseringar av händelser under dagen.
På fredag kväll agerar PA-systemet ljud när vi spelar spel och kör S1-filmer wink

Nemooo
17 juli 2010 · 93 Inlägg

Kommer det bli någon försäljning av NA-grejjer? smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang