tanken har funnits, med nåt slags "säsongskort" och även att ha ett fast startnummer med detta. Nu blev det inget av den planeringen för det skulle innebära rätt mycket administration runt om det hela. Men det hindrar ju inte att man skule kunna tänka vidare i dom banorna igen.
En liten snabb fråga bara...Varför är det så dyrt? enligt mig så är 200:- (för 1 gång/kväll) lite i överkant. Kan man inte betala en "säsongssumma" istället? för det är ju ändå ganska ofta ni kör och det är ju sjukt kul!, men som sagt, priset sätter stopp för hur många ggr på säsong man egentligen vill köra!
En liten tanke bara
Tell me about it, 100 spänn hade vart perfekt!! Min bil drar 4 liter milen blandad körning! 500 spänn soppa på det:)
MEN så hade man säkert slängt dom pengarna på bärs ändå...
En liten snabb fråga bara...Varför är det så dyrt? enligt mig så är 200:- (för 1 gång/kväll) lite i överkant. Kan man inte betala en "säsongssumma" istället? för det är ju ändå ganska ofta ni kör och det är ju sjukt kul!, men som sagt, priset sätter stopp för hur många ggr på säsong man egentligen vill köra!
En liten tanke bara
Ganska billigt om man jämför på vad ett kökort kan kosta o bli av med
What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS
tackar själva för en trevlig säsongstart med en hel del riktigt vassa kärror 940R va det du som körde mazdan me kamerorna?
Japp