Nu måste jag fixa mitt motorrum inför kommande elmia om plats ges.
Kommer nog lacka mer detaljer än att polera.
Jobba på nu är det tänkt att din ska till elmia ? Hinner du ??
bara putsa på , orken infinner sig när man gör klart en del och inser hur snyggt det faktiskt blir om man lägger manken till .
Hinna till Elmia är ju ett litet delmål , ställa ut bilen är inte vad jag tänkt dock , visar gärna upp det jag gör men har aldrig varit mycket för å jaga pokaler .
kommer du till elmia så får vi dricka lite JAVA . hadet bäst
galet grym tråd...är lite i tankarna på att skaffa mig en 200a och blev ju inte mindre sugen efter att ha läst genom hela din tråd..prenumeration lagd..
galet grym tråd...är lite i tankarna på att skaffa mig en 200a och blev ju inte mindre sugen efter att ha läst genom hela din tråd..prenumeration lagd..
F**n vad kul , lovar fortsätta i samma anda , ang bilköp låter det som en grym ide , riktigt roliga bilar detta .
tog tag i lyckterna till bilen och fräschade upp dem , var lite rostiga så fick bli en vända i blästerskåpet följt av rostskydd grund och sen en mattsvart lack , ser riktigt fint ut .
Tror färgen kommer bli riktigt grym! Helt rätt färgval! Sen tycker jag du borde polera upp tryckrören, känns som det blir för mkt guldfärg annars. Men det är ju bara min åsikt
Tror färgen kommer bli riktigt grym! Helt rätt färgval! Sen tycker jag du borde polera upp tryckrören, känns som det blir för mkt guldfärg annars. Men det är ju bara min åsikt
jo har lite samma åsikt jag med , dessa rör var lite illa åtgångna så var lättare att få en snygg yta om jag lackerade dem , blir å beställa nya tryckrör kanske
jo har lite samma åsikt jag med , dessa rör var lite illa åtgångna så var lättare att få en snygg yta om jag lackerade dem , blir å beställa nya tryckrör kanske
Ska du köpa nya alu rör så gå till en smidesverksta så du får måttbeställda rör ( får panik på dom rörlig som finns att köpa för de passar aldrig, sen se till så du får valsade endar för då behöver du aldrig oroa dig för att dom lossar