Tjenare kan absolut ingenting om bilar och ännu mindre om billjud, så tänkte fråga er om lite expertishjälp Vill veta hur mycket dom är värda, tänkte nämligen byta mot en elgura telecaster värd typ 1000Kr.
Iaf här är namnet på stegen. PWM dc straight s-892 4 X 600 W
En sak till, hur vet jag om de är 2kanals/4kanals etc och vad är bäst? Är jätte jätte kass på sånt här så skratta på ni X)
har ett steg som ser typ likadant ut, (dock heter det zxound), är nog samma serie fast mitt är 5kanaligt (masstillverkat i kina billigt och sålt till olika märken som sätter fast deras klisterlappar på det), ha inga större förhoppningar, men driver högtalare gör det nog allt. inte så bra men.
det är nog inte så mycket värt ska du se. men lite kanske
De ser ungefär ut som de där. vad kan dom vara värda styck ungefär? Och hur vet man om de är 2/4/5/6 kanaligt och allt va de heter :p och vad är bäst. Vad menas med 4X600W ?
Du har missförstått mig lite, Jag äger dom där slutstegen dom är aldrig andvända och jag kan lika gärna sälja dom för 50Kr styck. Men frågade en snubbe om han ville byta mot hans telecaster gura och han va intresserad. Så jag tänkte bara kolla att de va en bra affär jag gör. Jo blivit lite trådar nu märker jag men behövde svar visste inte ens att den här sidan fanns.