va de nt lite dumt å peka wg stumpen åt motsatt håll från dp'en?
im not drunk that's just torque steer
jorden är världens största räserbana, njut försiktigt...PFFFF haha
mobba mig inte, barnen är ju framtiden HAHA :D
Varför skulle jag vilja leda avgaserna till dp'n när jag kan köra ut dem i skärmen och samtidigt få mer plats?
tyckte jag läste att den skulle va gat-legal? tror inte bess e så glad för screamer pipe?! x)
Varför skulle jag vilja leda avgaserna till dp'n när jag kan köra ut dem i skärmen och samtidigt få mer plats?
tyckte jag läste att den skulle va gat-legal? tror inte bess e så glad för screamer pipe?! x)
Jag har insett att det inte går att bygga bil om man ska följa alla regler, så någon regning blir det inte!
dåså! x)
Låter bilderna tala som vanligt... Har i allafall fått hem universalbreddare i glasfiber ifrån RP glasfiber nu, det är inte helt enkelt att få det bra! Men jag jobbar på det!
nya stolar..
Växellänkage
Utsug i bakrutan
Breddarna... Tänkte nita dem först men de måste skäras upp och byggas om litegrann så de passar , därför bygger jag in dem.
ser riktigt bra ut..dock skulle jag rekomenderat rör notch te buren... å ställa upp svetsen lite:) äre rostfri huvud båge eller haru polerat smo fan??
kommer bli en redig drifter:)
Tack! Jo tack, byggde buren för längesen och ångrar att jag inte gjorde det bättre! Men men! Ska iallfall byggas om till fullbur såklart, och den biten lär göras bättre!
breddarna vart supernice. kolla in sista sidan i min projjetråd o jämför med mina breddare :-)
Ang lufthålen i bakrutan så av "luftströmsskäl" så hade jag gjort som på "alla" rallybilar i WRC . tatt upp hålen i ovankant på bakre sidorutorna istället
Beklagligtvis får du inte tävla med Screamerpipe heller. eller öppen vevhusventilation
Tyvärr får man ju inte det.. så får bli "hela vägen avgasystem"med racekatt , screampipe bygger jag ändå, sen om det blir för stora problem får jag väl leda om det!