Reportage av speedmagazine.org: Robert Uhrs brutala Saab!

adski
21 maj 2004 · 2 Inlägg

Vi på speedmagazine.org har gjort reportage om Robert Uhrs brutala Saab.

Detta är det första reportage med en film också.  Hoppas att det gör det hela lite extra kul.

www.speedmagazine.org

Skriv gärna vad ni tycker om sidan och konstrultiv kritik är mycket välkommet.

/Andreas

alfista
21 maj 2004 · 46 Inlägg

Artikeln är bra skriven men jag tycker att ni brukar ha för mkt fakta och till slut så blir artikeln opersonlig... En personlig tuch skulle behövas men den ä faktiskt bra skriven ändå... Ni är en bra bit på väg iaf... Och sidan ärju snygg, lättläst och lättnavigerad...

Keep up the good work...

Alfa 90 2.5 QO | Besatt av alfa ;)
Det är inte farten som dödar utan sättet du stannar på
adski
21 maj 2004 · 2 Inlägg

alfista skrev:
Artikeln är bra skriven men jag tycker att ni brukar ha för mkt fakta och till slut så blir artikeln opersonlig... En personlig tuch skulle behövas men den ä faktiskt bra skriven ändå... Ni är en bra bit på väg iaf... Och sidan ärju snygg, lättläst och lättnavigerad...

Keep up the good work...

Jo, vi är medvetna om det. Har verkligen förökt att inte få med så mycket fakta i denna artikel, tycker det är klart på bättringsvägen!

/Andreas

alfista
22 maj 2004 · 46 Inlägg

ja det tycker jag med... Faktist bättre än skyline artikeln som ni skrev för ett tag sen... Helt klart läsvärt och intressant iaf (båda)... Jag vet att jag klagar lite men ni skriver faktiskt bra... Jag (tror jag iaf wink ) försöker hjälpa er att bli ännu bättre iom att jag berättar vad jag tyckre kan göras lite bättre...

Alfa 90 2.5 QO | Besatt av alfa ;)
Det är inte farten som dödar utan sättet du stannar på
Erdmann Galning
23 maj 2004 · 16 Inlägg

Gillar iden att ha en filmsnutt med i artikeln

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang