Eftersnack - Första Bilträffen I Mjölby LÖRDAG 15/5

Blomster
17 maj 2010 · 82 Inlägg

jag tyckte inte heller att träffen var så himla rolig. man kunde ju valt en annan plats att vara på med.

Somar
17 maj 2010 · 108 Inlägg

Blomster skrev:
jag tyckte inte heller att träffen var så himla rolig. man kunde ju valt en annan plats att vara på med.

Hitta en bättre plats här i mjölby så lovar jag dig en bilträff där smile

sik
17 maj 2010 · 1 072 Inlägg

SOSSE-S13 skrev:

Blomster skrev:
jag tyckte inte heller att träffen var så himla rolig. man kunde ju valt en annan plats att vara på med.

Hitta en bättre plats här i mjölby så lovar jag dig en bilträff där smile

McD´s långtradarparkering? smile Gummiverkstan, birgittas wärdshus eller va stället heter. Finns många platser..

syabo
17 maj 2010 · 1 278 Inlägg

långtradar parkeringen är inget o ha för de är fullt med lastbilar där, kanske gummiverkstan, fast bäst är väl citygross parkeringen? smile

Street Knight
Blomster
17 maj 2010 · 82 Inlägg

syabo skrev:
långtradar parkeringen är inget o ha för de är fullt med lastbilar där, kanske gummiverkstan, fast bäst är väl citygross parkeringen? smile

men om man ska ta city gross parkeringen så måste vi börja ha träffen efter kl 21

Somar
17 maj 2010 · 108 Inlägg

syabo skrev:
långtradar parkeringen är inget o ha för de är fullt med lastbilar där, kanske gummiverkstan, fast bäst är väl citygross parkeringen? smile

Ja cirtygross blir en bra ställe,  Det tar vi smile

Somar
17 maj 2010 · 108 Inlägg

Blomster skrev:

syabo skrev:
långtradar parkeringen är inget o ha för de är fullt med lastbilar där, kanske gummiverkstan, fast bäst är väl citygross parkeringen? smile

men om man ska ta city gross parkeringen så måste vi börja ha träffen efter kl 21

vi kan börja redan vid 20,00, det blir som en uppvärmning inför träffen, jag vet att citygross stänger 20,00 men vi kan börja träffen på andra sidan parkeringen, va tycks ?

Volvo_Taz_240
17 maj 2010 · 40 Inlägg

Blomster skrev:
jag tyckte inte heller att träffen var så himla rolig. man kunde ju valt en annan plats att vara på med.

Jag förstår inte riktigt.. Varför allt detta gnällande??
Jag tycker det va riktigt skitkul att ngn anordnade en träff för lek mm för en gångs skull,
och jag tycker den trots allt blev väldigt lyckad!!

Anordna en du istället då om du skulle göra det så mkt bättre.. wink

Kvinnor är som dockor,man kan leka med dom,slänga dom när man vill.
Men vet du vad? Riktiga män leker inte med dockor...
Volvo_Taz_240
17 maj 2010 · 40 Inlägg

Svesse965 skrev:
håller med dig fullständigt. träffarna är bara en del av det hela. man åker på träffar för att kolla eller delta i det som är efter. att glo på bilar kan man göra på nätet man vill ju se dom röra på sig med.

Kunde inte sagt det bättre själv! big_smile

Kvinnor är som dockor,man kan leka med dom,slänga dom när man vill.
Men vet du vad? Riktiga män leker inte med dockor...
Blomster
17 maj 2010 · 82 Inlägg

SOSSE-S13 skrev:

Blomster skrev:

syabo skrev:
långtradar parkeringen är inget o ha för de är fullt med lastbilar där, kanske gummiverkstan, fast bäst är väl citygross parkeringen? smile

men om man ska ta city gross parkeringen så måste vi börja ha träffen efter kl 21

vi kan börja redan vid 20,00, det blir som en uppvärmning inför träffen, jag vet att citygross stänger 20,00 men vi kan börja träffen på andra sidan parkeringen, va tycks ?

citygross stänger kl 21

Blomster
17 maj 2010 · 82 Inlägg

Volvo_Taz_240 skrev:

Blomster skrev:
jag tyckte inte heller att träffen var så himla rolig. man kunde ju valt en annan plats att vara på med.

Jag förstår inte riktigt.. Varför allt detta gnällande??
Jag tycker det va riktigt skitkul att ngn anordnade en träff för lek mm för en gångs skull,
och jag tycker den trots allt blev väldigt lyckad!!

Anordna en du istället då om du skulle göra det så mkt bättre.. wink

Anordnade en träff i linköping förra året med hjälp av kvarna

Somar
17 maj 2010 · 108 Inlägg

Blomster skrev:

SOSSE-S13 skrev:

Blomster skrev:

men om man ska ta city gross parkeringen så måste vi börja ha träffen efter kl 21

vi kan börja redan vid 20,00, det blir som en uppvärmning inför träffen, jag vet att citygross stänger 20,00 men vi kan börja träffen på andra sidan parkeringen, va tycks ?

citygross stänger kl 21

mjölby blir bäst och sedan framåt kvällen typ vid 22 tider kan vi flytta oss dit
= trå flugor i en smäll

RoroKungen
17 maj 2010 · 184 Inlägg

syabo skrev:
Han som hade den mörkröda tysk stukade golfen, har han garaget? jävligt fräch!

Min brors gamla bil gå in på Sinan sen hans gamla bilar...

Ragga90
17 maj 2010 · 197 Inlägg

syabo skrev:
långtradar parkeringen är inget o ha för de är fullt med lastbilar där, kanske gummiverkstan, fast bäst är väl citygross parkeringen? smile

Men hade vi velat va i mantorp hade vi gjort en träff i mantorp.. men nu  va tanken att få folk hit till MJÖLBY.. o visa att vi oxå kan!!!

Köp skyline!
syabo
17 maj 2010 · 1 278 Inlägg

Ragga90 skrev:

syabo skrev:
långtradar parkeringen är inget o ha för de är fullt med lastbilar där, kanske gummiverkstan, fast bäst är väl citygross parkeringen? smile

Men hade vi velat va i mantorp hade vi gjort en träff i mantorp.. men nu  va tanken att få folk hit till MJÖLBY.. o visa att vi oxå kan!!!

jag tycker att den standard var riktigt bra...  och tycker att det ska bli någon mer träff:)

Street Knight
D--L
17 maj 2010 · 10 Inlägg

Tycker det var en lyckad träff för att vara första träffen. Synd bara att regnet kom. Blir ännu bättre nästa gång smile

Snoozy
17 maj 2010 ·

mkv skrev:

volvo245power skrev:

mkv skrev:

Dessa två bilder skulle jag vilja få högupplöst. Tack.

Förövrigt vill jag tacka arrangörerna för att de höll lite koll på de blåvita bilarna. Stort upp för det!

Trist med mycket skrotbilar.

/M

vad menar du me skrot bilar????

Jag menar helt vanliga svenssonbilar i uselt skick. Var någon bil som tappade ena baklyktan, några som folk stod och hoppade på huven osv. Det anser jag som skrotbilar.

/M

vi kom med pilsnerskåpet???   o vi fan hoppa inte på huven så vitt jag vet??   det va några fordtyper va jag såg

volvo245power
18 maj 2010 · 69 Inlägg

Vilket gnälldet är på alla om hur bilar o folk som gör me sina bilar vad fan görde om man roligt o hoppar på sin bil o kommer me orginal bil O GER en bra rök kväll???  vissa bilar tål att ta lite stryck som det är bara slå ut en bögel än vissa andra bilar inte går att göra det.     

hade en skit kul kväll på standard att se både fina o fula nya o gammla orginal bilar som bara stågdär o dom som gav en kärleks rök me gammla bilar smile

Somar
19 maj 2010 · 108 Inlägg

volvo245power skrev:
Vilket gnälldet är på alla om hur bilar o folk som gör me sina bilar vad fan görde om man roligt o hoppar på sin bil o kommer me orginal bil O GER en bra rök kväll???  vissa bilar tål att ta lite stryck som det är bara slå ut en bögel än vissa andra bilar inte går att göra det.     

hade en skit kul kväll på standard att se både fina o fula nya o gammla orginal bilar som bara stågdär o dom som gav en kärleks rök me gammla bilar smile

så ska det låta smile  Om alla bara kunde tänka som dig.

mkv Herr
19 maj 2010 · 135 Inlägg

Fortfarande handlar det inte om att några bilar INTE är välkomna. Det handlar snarare om var de står.
T.ex stod det någon typ av plåtpråm i närheten av andra välputsade bilar. På denna plåtpråm stod folk på huven/taket och drack öl osv. Är det OK? Inte enligt mig.

Sen att dessa bilar kanske bjuder på sig själva och leker är givetvis tacksamt. Struntar fulla fan i om bilarna som leker har en bögel eller sju.

Men som sagt, alla är välkomna. Bara man använder sunt förnuft.

/M

#! /bin/death
Volvo V60 D4 "Obscurum" (2014)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang