Letar efter lite mer rejäla slangklammer som typ dessa: http://www.turbobanditen.se/shop/?cat_i … head_id=28 Är det någon som vet var man kan finna dessa relativt snabbt utan att behöva beställa? Man tycker att typ mekonomen borde ha men hittar inget på deras hemsida.
Om slangen mäter 84mm och kanske 82mm där klämman har suttit, kommer en klämma med 79-87mm räcka eller tror ni den bottnar innan man har dragit åt tillräckligt? Alternativet är en med 74-82mm.
Har nu beställt 4 st klammer från do88.se. 68kr i frakt för 4 små klammer var lite väl tyckte jag. Ska besiktiga på måndag så jag får hoppas att de kommit till dess.
Har nu beställt 4 st klammer från do88.se. 68kr i frakt för 4 små klammer var lite väl tyckte jag. Ska besiktiga på måndag så jag får hoppas att de kommit till dess.
Okej då får jag hoppas du blir nöjd med dina klammers . Jag själv beställde delar ifrån DO88 för att bygga ett egen 3'' inloppsrör till turbon. Bland annat lite Alu rördelar, Silkonböjar och muffar m.m. Sedan 6st slangklamrar totalt. Min frakt gick på 125:-.
Mvh/Tobias.
Kärlek växer inte på träd, den är gul och stavas T-5R :).