Hur var det nu du skrev när du började detta bygge? Jo det ska jag tala om. Det här kommer bli min brukis så någon jättelåda är det ju inte tal om, orkar inte hålla på och riva ur baksätet och jävlas med den här bilen.
Hur var det nu du skrev när du började detta bygge? Jo det ska jag tala om. Det här kommer bli min brukis så någon jättelåda är det ju inte tal om, orkar inte hålla på och riva ur baksätet och jävlas med den här bilen.
fast när ja började bygga den här bilen så va ju tanken att den mattsvarta jettan skulle ut till nästa år men de kostar på tok för mycke pengar så då fick de bli seaten istället.
Kanske inte ska ifrågasätta master Evil, men är det inte bättre om det spelar framåt?
IKKE... uppåt eller bakåt.. framåt e fel fel fel fel ;P
Å fan....
bygger man vägg så ska de själklart spela framåt men bygger man s.k no-wall så brukar de va bäst att ha basar å port uppåt ELLER basar uppåt å port bakåt.
IKKE... uppåt eller bakåt.. framåt e fel fel fel fel ;P
Å fan....
bygger man vägg så ska de själklart spela framåt men bygger man s.k no-wall så brukar de va bäst att ha basar å port uppåt ELLER basar uppåt å port bakåt.
Okej. Hur funkar det att köra bas bakåt och port framåt då?
Okej. Hur funkar det att köra bas bakåt och port framåt då?
nog ingen direkt bra lösning skulle ja tro..
ja hade ju basarna uppåt å port framåt i vita jettan förut men de va bara för att de inte fick plats på nåt annat vettigt vis.