Angående: Riktiga eftersnacket Streetblock meet

TTScarface
30 maj 2010 · 221 Inlägg

Jag vill tacka alla som kom och var på plats.

Ett stort tack till CarpeDiem, TB och Team Night Meet...

Dåligt att folk stod och brände däck mitt i allt men vi löste det till slut, genom att ställa bilar i mitten.

Jag e nöjd och alla som lämnade träffen missade något för farten kom senare.

Mvh!

Ya hurr'd!!

JDM
Ya hurr'd!!
MrEricsson Ratthållare PÅ Elite Nivå
30 maj 2010 · 5 650 Inlägg

va helt ok för och va i den här hålan big_smile .

men de där med att folk klagar över de som brännde däckt . om alla hade parkerat ordentligt över hela parkeringen som man "ska" göra så hade de ju aldrig hänt somt sagt slutade ju när de kom bilar på mitten hade de funnits från början hade de hålt sig utan för ÖB parkeringen.

om folk tänker från början kan man slippa problem big_smile

Volvo 142 "De Luxe" (1974)
Thunderbird88 A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
30 maj 2010 · 3 929 Inlägg

Varför man inte ställde sig i mitten direkt är på grund av att man kanske vill parkera sig lite strategiskt för att det möjligtvis kanske skulle komma fler bilar wink

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067
Ford Thunderbird "Procharged 306" (1988)
Dodge Viper GTS "Huggormen" (1998)
Granat Motherfucker
30 maj 2010 · 39 Inlägg

Träffen tyckte jag var helt okej, Men efter aktiviteterna var bland det bästa på länge! big_smile

Denniz-B
30 maj 2010 · 161 Inlägg

Här kommer lite bilder från träffen!

Klicka på galleri - sen på Evenemang!

http://www.dbfoto.se/

Roos
30 maj 2010 ·

Glömde helt bort detta och låter som att det inte gjorde så mycket. Min åsikt: Oavsett hur folk parkerar, ger det inte andra rätten att bete sig som idioter. Jag befann mig på Ikea och hade fullt upp med att måla om möbler när jag kom hem så tanken på träffen försvann bland penslarna..

volvoentusiasten
30 maj 2010 · 4 005 Inlägg

Jag och vi andra från Strängnäs parkerade inte i mitten för det såg ut som om det var något medvetet, tror de flesta tolkade det så. smile Nästa gång får vi parkera bättre så blir kommunikationen lite bättre. smile

Tycker det var trevligt när arrangörerna gick runt och samlade ihop alla även dem som inte skulle jaga kottar. "Alla ska mé" smile

Bra jobbat även om jag också tycker att burnisen i tomma mitten var onödiga, helvete vad nära två volvos var o krocka där!

Poontuz
30 maj 2010 · 31 Inlägg

Lite dåligt me folk på själva träffen men "efterfesten" var faktiskt bra.

DarKMaNs Snabbast går först i kön
30 maj 2010 · 146 Inlägg

mmm kvällens aktivitet var toppen, ser framåt flera sådana : ) kanske man är med och ta ett race vem vet! som sagt tack till TTscarface som arrangerade träffen. Vi hörs en annan gång!

Senast redigerat av DarKMaNs (30 maj 2010)

Audi TTs, 2015, 2.0l, 310HP
Nordicaudi.com member
Ford Mustang Fastback "BoSS" (2016)
Alfa Romeo Giulietta "Alfan" (2012)
_-gniraz-_
30 maj 2010 · 91 Inlägg

Tycker de vart helt okej med tanke på vädret under dagen men blev fint mot kvällen hoppas på fler träffar i enköping och den trevliga aktiviteten efter..

Parkera från mitten och ut i fortsättningen..?

Senast redigerat av _-gniraz-_ (30 maj 2010)

201 6.77 174blås
402 10.53 213blås
nocontrol.se
Ford Sierra 2.0 turbo "No Control.se" (1988)
Defeatist
30 maj 2010 · 103 Inlägg

Stort tack till arrangörerna och tummen upp till efterfesten

We must all go through a rite of passage, and it must be physical, it must be painful, and it must leave a mark.
/Captain Howdy
Falaffel Trimmare
30 maj 2010 · 88 Inlägg

Bra kväll med fina bilar.
Blev ju ett lyckat race också wink
Mer träffar i Enköping skadar inte.

MVH Johnny

2011: 10.88/206km/h
Volvo 740 16V Turbo "NoControl.se" (1989)
Ford Sierra Pinto "NoControl.se" (1988)
TFkarlsson Varningar. 36
30 maj 2010 · 1 200 Inlägg

Ja fan du skötte dig riktigt bra Ramme.

Men det var nästan upplagt för bus i mitten när ingen parkerade där tyvärr, men vafan det är inte ditt fel.

Mera mera, I TELL YOU!

Fjädrar är för fåglar och Roger Pontare.
Wee
30 maj 2010 · 501 Inlägg

Trevligt med lite körning smile

När jag skulle köra mot sierran som det står nått med slö & risig på bakrutan så tänkte jag, Nu jävlar får jag en vinst iaf. Blev riktigt förvånad när den pinnade iväg. Det var riktigt rapp :p så blev fet torsk, men kul var det !

OBS: Ironi
Alex_M Steker som aldrig förr
30 maj 2010 · 503 Inlägg

Träffen var sämst. men racet var faktiskt riktigt roligt. även om man bara kollade på. Och jag är ju en av dom som tycker att lite däckbrännande tillhör en bilträff. men då kanske inte bland bilarna. 

TTscarface: säg gärna till folk, men jag lovar att dom skäms ännu mer om du är lugn när du säger åt dom. tro mig. jag har sagt till folk många många gånger. både skrikit och har nu insett att om man är lugn och verkar förbannad så ber dom t.o.m om ursäkt för egen maskin smile

Tbird88: jag PM:ar dig angående röda evon.

MVH

Alex

8-)
Dennan900GL Finntrollet
30 maj 2010 · 640 Inlägg

tummen upp från oss också. smile

ska se om jag också får upp lite bilder, ska bara sudda lite regplåtar smile

Jo vars.
Dennan900GL Finntrollet
30 maj 2010 · 640 Inlägg
Jo vars.
mickeooj
30 maj 2010 · 31 Inlägg

hade en riktigt skojig kväll =P

Saab 99 T16 (1971)
extremturbo
30 maj 2010 · 101 Inlägg

Första bilträffen för mig. Tyckte det var skit nice big_smile hoppas det blir många fler big_smile

Seat Cupra "Olga" (2014)
Nafets86
30 maj 2010 · 821 Inlägg

Håller med som de ovanstående skrivit.

Var riktigt mycket bilar, det är alltid trevligt. Dock känns det som det skulle varit lite mer "organiserad" parkering omgående. för som det blev nu så stod alla i varsit hörn och pratade. Sen när första bilen kom och burna och hade sig då gick man omgående till bilen. När den röda kom och svängde runt som en vante där inne åkte jag därifrån. All cred till TTScarface som gav den där röda volvon en ordentlig känga direkt.

Trodde folk var klokare än så. Finns ju hur mycket vägar utanför som helst. bara att leka runt där..
Kul med det som hände efteråt smile Kände igen många av dom som anordnade det så det kändes riktigt bra. Läste något om polisbesök??

Anordna gärna träffen igen tycker jag. Men att tänka på då är att rada upp bilarna i mitten som många sagt smile Enda plumpen i protokollet enligt mig.  Jag kommer iaf smile Kanske är man med denna gång också.
Stor cred till er som ställde upp sen efteråt också och körde osv vilken bil ni hade. Gammal saab som sköt avgasknallar till någon evo som vi tror hade runt 700 hk osv..

Volvo V60 "Rebel Blå" (2013)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang