Inför lördagsträff 19/6 Östersund.

mkiv77
6 juni 2010 · 1 153 Inlägg

Dålig uppslutning i går .Vart va alla?Jag kommer i alla fall nästa lördag.Måste ju gå att få igång en träff i östersund.Lördag ses vi på hemköps parkeringen igen.Va soligare därbig_smile

Senast redigerat av mkiv77 (18 juni 2010)

eastmotorsport -sommar ska de va....
6 juni 2010 · 4 524 Inlägg

mkiv77 skrev:
Dålig uppslutning i går .Vart va alla?Jag kommer i alla fall nästa lördag.Måste ju gå att få igång en träff i östersund.Lördag ses vi på hemköps parkeringen igen.Va soligare därbig_smile

Varför inte ta vid ex Elgiganten , ABC friluftsbutik och McDonalds. Där är det gott om plats på en lördagkväll och samtidigt kan man gå på Donken och få lite käk eller en glass eller kaffe.
Gott om sol och lite andra som kan lockas att stanna och kolla in bilarna också.
Det är liksom lite "bakom" nere på Bangårdsgatan.

Tack till alla som följer och tittar i våra projekttrådar .
Casy vinnarskalle!
8 juni 2010 · 907 Inlägg

Håller delvis med eastmotorsport. Hemköp känns mysigt på nå sätt, men kanske inte det mest praktiska stället ändå? Borta i birsta är det väl 22.00 som gäller på träffarna? På så vis kommer dagens aktiviteter inte krocka med bilträffarna. Jag vet inte hur det är med er andra, men personligen har jag annat för mig vid 19.00

Hade tänkt åka bort mot birsta och kolla läget där. Folk verkar grymt nöjda iaf

BMW M3 "Crisis" (2002)
mkiv77
8 juni 2010 · 1 153 Inlägg

Man kan väl köra kl 22,00 på hemköp nu på lördag då.Jag är nöjd bara de kommer fler bilar.Vi får ha en omröstning om plats,tid?

Casy vinnarskalle!
8 juni 2010 · 907 Inlägg

Ja gör en omröstning, så får majoriteten bestämma.
Kan dock inte komma nu i helgen då jag ska ner på KISS. Men helgen där på om bilen är ihopskruvad.

BMW M3 "Crisis" (2002)
mkiv77
14 juni 2010 · 1 153 Inlägg

Va de inga fler som va intresserad av att träffas?Som vanligt i östersund de.
Kom igen nu alla biltokar i och runt om östersund.Träff lördag?

udde
15 juni 2010 · 15 Inlägg

Glömde bort det i lördags sad  Får se om jag är hemma nu på lördag, isåfall dyker jag upp smile

mkiv77
15 juni 2010 · 1 153 Inlägg

udde skrev:
Glömde bort det i lördags sad  Får se om jag är hemma nu på lördag, isåfall dyker jag upp smile

Va inget i lördags pga crusingen i bräcke.Men nu på lördag kör vi.Diskuteras just nu om man ska ändra tiden.Typ till runt 21,00?

crillzor
15 juni 2010 · 138 Inlägg

mkiv77 skrev:

udde skrev:
Glömde bort det i lördags sad  Får se om jag är hemma nu på lördag, isåfall dyker jag upp smile

Va inget i lördags pga crusingen i bräcke.Men nu på lördag kör vi.Diskuteras just nu om man ska ändra tiden.Typ till runt 21,00?

Tycker de låter bättre, känns som att innan dess blir för tidigt. för folket brukar ju inte leta sig in till stan förns 9-10 ändå, då kan man ju lika gärna svänga förbi där

Kika lite här Projekt tråd
mkiv77
15 juni 2010 · 1 153 Inlägg

Snackat med fler som säger kl 21,00.Så den nya tiden blir kl21,00 vid gamla hemköp nere på bangårdsgatan.Alla välkommen.Hjälp till nu alla och se till att få igång en bilträff varje lördag.

Munkens
16 juni 2010 · 349 Inlägg

Ni kanske ska göra en egen tråd för lördagsträffarna istället för att diskutera det i en eftersnackstråd för motormässan. Blir nog synligare för fler då.

Anders "Munken" Jonsson
Lexus LS400, Datsun 200SX S110, Chevrolet Chevelle
Projekttråd Chevelle: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=181653
mkiv77
18 juni 2010 · 1 153 Inlägg

Varför ska de va så piisigt väder för sad

Casy vinnarskalle!
18 juni 2010 · 907 Inlägg

men de är ju 1 månad kvar, av rubriken att dömma wink e ju säkert kanonväder då!

BMW M3 "Crisis" (2002)
ghost_boy83 CREW
18 juni 2010 · 2 594 Inlägg

tycker ni kan dra i hop en karan van ner till sundsvall i morgon då vi kommer ha dragrace hela dan sen på kvällen birsta träff wink

Ma Råkes som vi säger på reuktin jamtska

Senast redigerat av ghost_boy83 (18 juni 2010)

mkiv77
18 juni 2010 · 1 153 Inlägg

Casy skrev:
men de är ju 1 månad kvar, av rubriken att dömma wink e ju säkert kanonväder då!

haha ändrat.Va o hämta en busig bmw 325 turbo -94:D

chrizz Administratör
18 juni 2010 · 11 783 Inlägg

Det här var en märklig inför-tråd. Se forumreglerna för motivering till låsningen. (tips: kolla prefixet angående)

Mvh

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang