Angående Linköping-träff

figgosand
23 juli 2010 · 30 Inlägg

Ni tycker inte det tar udden av det att ha en träff så ofta? Det skulle locka fler folk om det var MAX 2 träffar varje sommar tror jag! Så som det var förr om åren!

T-Andersson
23 juli 2010 · 347 Inlägg

figgosand skrev:
Ni tycker inte det tar udden av det att ha en träff så ofta? Det skulle locka fler folk om det var MAX 2 träffar varje sommar tror jag! Så som det var förr om åren!

Tycker du har helt rätt i det du skriver!
Något man skulle se mer fram i mot och det skulle säkert bli mer folk då!.

T. Andersson
Volvo S70 2,5T Evolve
figgosand
23 juli 2010 · 30 Inlägg

T-Andersson skrev:

figgosand skrev:
Ni tycker inte det tar udden av det att ha en träff så ofta? Det skulle locka fler folk om det var MAX 2 träffar varje sommar tror jag! Så som det var förr om åren!

Tycker du har helt rätt i det du skriver!
Något man skulle se mer fram i mot och det skulle säkert bli mer folk då!.

Precis! Om man kör träffar för ofta så tappar som snart sin glans!

Men har man 1 träff i början på säsongen och en i slutet så har folk lite mer att se fram emot och på så sätt lockas det dit fler bilar.

Ska man bara va ute för att kika på bilar är väl Braskens ett bra ställe! Dumt att dra ihop en träff i månaden bara för det ändamålet!

jente
27 juli 2010 · 92 Inlägg

Linköpingsträffarna kommer forsätta vara en gång i månaden. Vi har inte sett att de behövs ta ner de till 2 gånger per år som någon annan sa.

Mvh Street Knight

Street Knight
figgosand
28 juli 2010 · 30 Inlägg

jente skrev:
Linköpingsträffarna kommer forsätta vara en gång i månaden. Vi har inte sett att de behövs ta ner de till 2 gånger per år som någon annan sa.

Mvh Street Knight

Nej jag har inte sagt hur det ska vara. Jag sa att förr om åren var det betydligt större träffar så man hade dom kanske 2 ggr om året istället för en gång i månaden.

Det lockade mer folk och bilar från andra städer som tog sig tid att åka just för det var något speciellt.

Även jag skulle tänka så om jag var sugen på en träff i en annan stad. Att om det var satt 1-2 datum om året skulle jag verkligen planera in det. Men om det istället var varje månad skulle jag skjuta besöket på framtiden för "Ja det är ju nästa månad med, då åker jag då" och sen skulle det inte bli av istället.

jente
28 juli 2010 · 92 Inlägg

figgosand skrev:

jente skrev:
Linköpingsträffarna kommer forsätta vara en gång i månaden. Vi har inte sett att de behövs ta ner de till 2 gånger per år som någon annan sa.

Mvh Street Knight

Nej jag har inte sagt hur det ska vara. Jag sa att förr om åren var det betydligt större träffar så man hade dom kanske 2 ggr om året istället för en gång i månaden.

Det lockade mer folk och bilar från andra städer som tog sig tid att åka just för det var något speciellt.

Även jag skulle tänka så om jag var sugen på en träff i en annan stad. Att om det var satt 1-2 datum om året skulle jag verkligen planera in det. Men om det istället var varje månad skulle jag skjuta besöket på framtiden för "Ja det är ju nästa månad med, då åker jag då" och sen skulle det inte bli av istället.

Ja men om det är dåligt väder dom dagarna då?
Teamet behöver få så mycket tid som de går så att de kan ordna träffen och hålla allt vid sidan om träffen med. Eftersom teamet är nya så krävs tid och erfarenhet att de kunna hantera allt.
Märker vi att de är så ont om intresse bland publik och förare så kan vi dra ner men tills dess så forsätter de en en gång varje månad.

Street Knight
figgosand
28 juli 2010 · 30 Inlägg

jente skrev:
Ja men om det är dåligt väder dom dagarna då?
Teamet behöver få så mycket tid som de går så att de kan ordna träffen och hålla allt vid sidan om träffen med. Eftersom teamet är nya så krävs tid och erfarenhet att de kunna hantera allt.
Märker vi att de är så ont om intresse bland publik och förare så kan vi dra ner men tills dess så forsätter de en en gång varje månad.

Klart man aldrig kan styra över vädret.

Jag bara talar för vad jag tycker och tänker. Jag tycker det tar udden av träffar om det blir för ofta. Jag tror som sagt att det skulle kunna dra mer folk om det bara var nån eller två träffar om året. Nya bilar, nya människor osv.

Enligt mitt tycke är det inte så kul att se samma bilar månad efter månad. Men alla är ju olika där såklart.

Blomster
31 juli 2010 · 82 Inlägg

Vilket datum blir nästa träff i linköping?

Senast redigerat av Blomster (31 juli 2010)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang