5055
Sök

Vad äre för vinge på bilen?!?!!

112 Inlägg
9 juni 2010
Trådstartare
Tjena jag har en 854 -92 och det jag undrar vad äre för vinge jag har har på bilen??  Kan tänka mig en 940 vinge men ändå inte.

Nån som kan kolla på bilderna på min bil och tänka vad det kan vara för vinge????

8 300 Inlägg
9 juni 2010
Originalvingen till dem tidiga modellerna.

Gréve
497 Inlägg
9 juni 2010
försök för att få folk å titta på bilen din? tongue

4 670 Inlägg
9 juni 2010
The_Rebel skrev:

Haha lol

1 863 Inlägg
9 juni 2010
The_Rebel skrev:

Precis vad jag tyckte när jag läste.

Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke.

112 Inlägg
9 juni 2010
Trådstartare
666_Beast skrev:
The_Rebel skrev:

Precis vad jag tyckte när jag läste.

Haha lät inte hel fel det XD nä men själva lamphållarn som ska sitta i glaset har gått sönder och jag gick in på volvo och dom hittar inte vingen jag har i deras system.

8 300 Inlägg
9 juni 2010
Lambi skrev:
Haha lät inte hel fel det XD nä men själva lamphållarn som ska sitta i glaset har gått sönder och jag gick in på volvo och dom hittar inte vingen jag har i deras system.

Själva lamphållaren verkar inte gå att köpa löst, men bromsljuset som sådant verkar heta: 9124534 men då är det hela bromsljuset och antagligen läskigt dyrt. Men man lär ju kunna få tag i lösa lampsocklar på biltema elle liknanade och sätta i en sån istället bara.

112 Inlägg
9 juni 2010
Trådstartare
Marlboroman skrev:
Lambi skrev:

Själva lamphållaren verkar inte gå att köpa löst, men bromsljuset som sådant verkar heta: 9124534 men då är det hela bromsljuset och antagligen läskigt dyrt. Men man lär ju kunna få tag i lösa lampsocklar på biltema elle liknanade och sätta i en sån istället bara.

Biltema har jag inte varit på bara volvo och mekonomen

112 Inlägg
9 juni 2010
Trådstartare
2ooSX skrev:
kolla på laga.se bildelbasen.se eller atracco.se om du har de i närheten..annars kanske de finns på skrotar..blocket.. tradera.. behövs inte alltid helt nytt smile

Jag va på 4 olika skrotar men hittade ingen =/

2 665 Inlägg
9 juni 2010
Sitter det verkligen vingar på en volvo?

Är det inte en spoiler???

Golf R https://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=328740
Kärlek växer inte på träd, den byggs i Tyskland!

112 Inlägg
10 juni 2010
Trådstartare
Rickard-v skrev:
Sitter det verkligen vingar på en volvo?

Är det inte en spoiler???

Humorn på topp märker jag ^^

Sök