tänkte länga in lite nya bilder på bygget ser faktiskt ganska ljust ut
men senaste ombyggnaden skedde idag, fick bygga om röret mellan luftfilter och lmm men de va inget större ingrepp... sen så ser det ju riktigt fint ut med blåa slangar... är riktigt nöjd med tanke på vad det har kostat än så länge har inte spräckt budgeten än. Jag hade satt en budget på 5000 och har ungefär använt hälften nu och då är inköp av bil inräknat. men då har jag inte köpt spridare och dumpventil så de blir nog 500-600 till.
Nu är den startad. Den hoppa igång direkt som man kan se på filmen från digitalkameran... men tyvärr har jag gjort nått fel eller så är den beggade turbon dålig... de ryker blå rök som från avgassystemet
Nu är den startad. Den hoppa igång direkt som man kan se på filmen från digitalkameran... men tyvärr har jag gjort nått fel eller så är den beggade turbon dålig... de ryker blå rök som från avgassystemet
sådär då var nya oljereturen gjord... måste bara vänta så att oljetrågssilikonet har torkat så att jag får prova håller tummarna på att det inte ryker så man får dra ut och snyta ur bilen lite
nu ryker den inte blått längre så nu ska jag bygga avgassystem men det får bli nästa helg... hoppas att den inte låter så mkt utan ljuddämpare. ljudet borde ju gå ner lite när jag får din 1-1,5m avgasrör