Eftersnack: Carlstad Streetmeet 12/6, VIDEO & BILDER UPPE NU!

JoXter
14 juni 2010 · 492 Inlägg

Derbi skrev:
Vi vill tacka alla utställare,sponsorer/samarbetspartners som kom på dagens träff. Även ni (få) funktionärer som ställde upp skall ha en stor eloge. Tyvärr var ju vädret inte det bästa men så jätte dåligt tycker vi ändå inte att det var. Men ni som var där hoppas vi trivdes och hade trevligt.

Även kortegen gick väldigt smidigt så ett stort tack även för detta.

Nu blickar vi framåt mot nästa års träffar för då satsar vi på två stycken.

Än en gång stort tack.

Det vi vill ha nu är era åsikter, vad som var bra, vad som var dåligt, vad vi kan göra bättre.
Men innan ni skriver klagomål vill jag att ni ska vara medvetna om att vi hade väldigt dåligt
med funktionärer denna gången, inte änns hälften av de som hade lovat att komma var där.
Därav blev det inte riktigt som vi tänkt oss men det verkade funka hyfsat bra ändå!

Senast redigerat av JoXter (22 juni 2010)

Lamborghini Gallardo "LP-560" (2009)
OphanWitehall
14 juni 2010 · 1 335 Inlägg

Tycker ni kan beställa bättre väder nästa gång tongue Annars vare bra! wink

Edling
14 juni 2010 · 4 Inlägg

Det var kanon fint ordnat!...Vädret kan man ju inte rå för-.-.det blev rätt så många på bilar på cruisingen också-.-.Mycket trevlig tillställning!-.-.

Citroën C5 II "Ace OXXO" (2006)
JoXter
14 juni 2010 · 492 Inlägg

Bilder kommer att komma upp så småningom samt en film på cruisingen!
Filmen ska bara redigeras å sånt innan den läggs upp!

Lamborghini Gallardo "LP-560" (2009)
CoTTTeN
14 juni 2010 · 23 Inlägg

Tack för en kanon trevlig träff! Jag får lov att säga att det var en ära att leda crusingen, ser fram emot bilder och film!

//CoTTTeN

Nissan Stagea 260 X Four "A.K.A. Skyline kombi" (1997)
steve-N
14 juni 2010 · 97 Inlägg

Tycker det vart riktigt lyckat med tanke på vädret! Enda negativa var dom irländska tattarna som hade husvagnsparty på fältet bredvid vars ungar hoppade in i min bil och började taffsa i mittkonsollen, men det kan ju inte ni rå förwink Cruisingen var bra ordnat och jag blev positivt överaskad över träffen!

Ett sätt att utveckla träffen på vore ju att t ex hålla den på gamla flygfältet och anordna burnoutshow och ha musik osv. Kanske sälja korv, hamburgare och dricka också. Ni kanske redan tänkt på detta och kommit fram till att det kräver en större budget än vad ni redan har, men det vore nog saker som skulle dra mer folk och sätta Karlstad på kartan när det kommer till bilträffar:)

JoXter
15 juni 2010 · 492 Inlägg

kanske eventuellt blir en till träff i sommar. dock vill jag inte avslöja för mycket ännu! smile

Lamborghini Gallardo "LP-560" (2009)
mackelele ljud är kul
15 juni 2010 · 19 Inlägg

Jag tyckte att det var riktigt trevligt smile Men tjejen min hade inte så vattentäta skor på fötterna så jag var inte där längre än en halvtimme. På nästa träff skulle de va gött med asfaltsunderlag. smile Db-mätning, fler klasser och mat försäljning som nån nämnde tidigare vore inte fel heller.

Audi S4 2.2t -92
Knallhattsson
15 juni 2010 · 176 Inlägg

varför va du inte med på cruisingen marcus sad eller på kvällen? va ju då allt roligt skedde, eller har ja fel? yikes

BMW E90 316i "Norsken" (2008)
JoXter
15 juni 2010 · 492 Inlägg

mackelele skrev:
Jag tyckte att det var riktigt trevligt smile Men tjejen min hade inte så vattentäta skor på fötterna så jag var inte där längre än en halvtimme. På nästa träff skulle de va gött med asfaltsunderlag. smile Db-mätning, fler klasser och mat försäljning som nån nämnde tidigare vore inte fel heller.

DB mätning hade vi faktiskt.. den ägde rum kl 17 under lördagen.

Lamborghini Gallardo "LP-560" (2009)
JoXter
15 juni 2010 · 492 Inlägg

TjoppTjopp skrev:
varför va du inte med på cruisingen marcus sad eller på kvällen? va ju då allt roligt skedde, eller har ja fel? yikes

Det mest lyckade var faktiskt cruisingen, den gick precis som planerat utan incidenter eller
buskörning..

Lamborghini Gallardo "LP-560" (2009)
steve-N
15 juni 2010 · 97 Inlägg

Word! Cruisingen vart riktigt lyckad. Hoppas verkligen ni styr upp en träff till i sommar. Vore riktigt grymt att pricka en solig dag ocksåbig_smile

bruze
15 juni 2010 · 188 Inlägg

Bra fixat alla inblandade i CSM. smile

Synd på vädret,  men det lovar det gott inför nästa Streetmeet.

Mvh bruze

Effektiv
16 juni 2010 · 344 Inlägg

Synd att vädret var så dåligt bara sad

Effektiv
16 juni 2010 · 344 Inlägg

Upp med bilder nu folket smile

JoXter
16 juni 2010 · 492 Inlägg

de kommer.. vilken dag som helst tongue

Lamborghini Gallardo "LP-560" (2009)
Skaene Blyfot
16 juni 2010 · 98 Inlägg

Tack för ett väl genomfört arrangemang wink. Som sagt så styr vi ju inte över regnet, även om en ibland önskar det smile.

Ser redan fram emot nästa års träff

"...den som ingen turbo har, han får åka utan bar"
пism●
Ambjornssonn
16 juni 2010 · 228 Inlägg

Mycket lyckad träff!!


JoXter skrev:

mackelele skrev:
Jag tyckte att det var riktigt trevligt smile Men tjejen min hade inte så vattentäta skor på fötterna så jag var inte där längre än en halvtimme. På nästa träff skulle de va gött med asfaltsunderlag. smile Db-mätning, fler klasser och mat försäljning som nån nämnde tidigare vore inte fel heller.

DB mätning hade vi faktiskt.. den ägde rum kl 17 under lördagen.

DB-mätning va de, men gick inte nå bra för mej,, stereon dog XD haha kom upp till 141, nånting iaf..

Effektiv
17 juni 2010 · 344 Inlägg

vem spelade högst ? o vad spelade han/hon ? smile

JoXter
17 juni 2010 · 492 Inlägg

Db mätningen vet jag inte vem som "vann" för vi hade som sagt dåligt med funktionärer så
allt gick inte till som de skulle vilket gjorde att jag inte hann medverka när själva mätningen ägde rum
samt att jag inte hann att skriva upp det. dom som medverkade vet! tror de låg på 141.x dB

Mvh
Joakim

Senast redigerat av JoXter (17 juni 2010)

Lamborghini Gallardo "LP-560" (2009)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang