steifan skrev:
Uttrycket snygg behöver inte alltid vara i positiv mening.

Det är rakt på sak i skåne. Antingen är man snygg eller jävligt odrägligt rälig.

Jag gillar tråden. Hoppas Hamilton låter oss ha den kvar och inte skyller på bloggmaterial.

Kan själv räkna upp tusentals situationer som jag varit med om.
Personer som slickar en i häcken under flera mil tar priset. Snuddar lite på bromsen för att påpeka.
Då får man helljuset i spegeln självklart! Lägger sig till sidan så dom kan köra om, dom vägrar.
Sen ligger dom 30cm från dragkroken och man blir sugen på att nita rubbet!
1km kör han om innan en rondell. Efter rondellen så kommer vi fram samtidigt till icas parkering.
- Vad körde han för en bil? Merca. Stadsjeep. Händer varje dag här i Båstad.
Personer som kör ut där dom har väjningsplikt. Kör ut 3m framför när man håller 70knyck.
Sen ska dom själv svänga första vänster igen. Idiotiskt.
Äldre ting i trafiken som håller 30 på 50-vägar. 50 på 70-vägar.
Ska man köra om så vinglar dom ut i andra filen. Lyckas man köra om så får man helljuset.
Nu till en mer intern incident. Italienskavägen! Varför korsar ni mitt körfält så jag får slicka vägräcket?
*edit*
Men nu kan vi bortse från klagomålen då det finns något som tar priset under sommaren.
Alla dessa irriterande sommargäster, förbannade semesterfirare.
Alla tar VM i långsam körning här inne i byn varje sommar.
- Eller sommargästerna som blinkar dit vägen svänger. Vafan?!?!
När man var 15bast och körde moped så var det tider! Trottoaren om trafiken tjocka sig.
Det bästa av allt. Polistuta! Alla flyttade sig. Tyvärr vågar man inte ha den skiten på bilen.