15 juni 2010
Trådstartare
Jag har inte så stora krav på billjud, det är egentligen bara två saker som spelaren måste ha. Jag vill ha möjlighet att spela upp random (shuffel, blanda) med alla låtar från ett stort usbminne och jag vill att usb kopplas in på baksidan av spelaren.
Det är svårt när man egentligen inte kan någonting om billjud och det går fullkomligen runt i skallen på mej efter att ha läst om den ena stereon efter den andra, men nu hoppas jag att någon kan underlätta och rekomendera en spelare som kostar runt 2000:- (kan tänka mej upp till 3000:- om det är något jättebra) och som, för att förtydliga, har usb-sladd bak och kan blanda låtar:)