Inför: Linköpingsträffen #3 10/7-10

Ctr07
29 juni 2010 · 247 Inlägg

§2
Trådar och inlägg skall skrivas i för ämnet lämpligast forum. Samma inlägg får inte postas i flera forum (s.k. korspostning).

// Mod

Msterlind
29 juni 2010 · 76 Inlägg

Samtidigt som Power meet:(

T-Andersson
29 juni 2010 · 347 Inlägg

Ctr07 skrev:
§2
Trådar och inlägg skall skrivas i för ämnet lämpligast forum. Samma inlägg får inte postas i flera forum (s.k. korspostning).

// Mod

Många träffar samtidigt! sad
Men om det blir fler träffar där så kommer jag nästa gång!

Men kommer till Linköping ses där! smile

Senast redigerat av T-Andersson (29 juni 2010)

T. Andersson
Volvo S70 2,5T Evolve
Volvo-lollungen
1 juli 2010 · 602 Inlägg

ush hmm nu blir det knepigt att välja power meet lr mom lr Linköping ush hatar att välja vill åka på alla

Volvo S70 "Ragnar" (1997)
jarlracing
1 juli 2010 · 1 Inlägg

Ja e bra sugen på träff jag kommer smile blir gatebil nu i helgen också 2-4juli big_smile!

Volvo 740 "jarlracing" (1988)
Black_Ghost
2 juli 2010 · 142 Inlägg

kommer komma förbi en sväng oxå..

bruzell
3 juli 2010 · 32 Inlägg

Det är Audi GT-träff i Ljungsbro samma kväll och det är troligt att jag rullar in med ett gäng framåt kvällen.

Freddab
4 juli 2010 · 28 Inlägg

Får jag fråga alla trådskapare VARFÖR det ligger 3 bilträffar uppe samtidigt i östergötland SAMMA DAG?

LKPG Meet 10/7
MoM 10/7
Motala träff 10/7

tycker att ni som anordnar träffar kan ha kontakt eller slå ihop alla tre träffar till en stor..
Typ kör en samling i alla städer bestäm en (omde finns) stor bra plats där ALLA städer kan samlas tillsammans och skapa en stor H*lvetes bilträff ! alla klagar på mom = mycket poliser och bilprovning.. dom gör sitt jobb rensar gatan på olagliga bilar men dock ofta dom ROLIGA! dom gör träffarna mer värda att åka !

Lkpg har haft mycket regn och endel poliser men inga större problem?.. visst den är mindre.. men tycker det alltid är ett bra flöde med folk och MYCKET trevligt folk!

Motala vet ja inte inget om då ja inte varit där.

MEN VARFÖR LÄGGER NI TRÄFFARNA SAMMA DAG!?! skapar ju väldigt mycker irritation och onödigt tjafs i trådarna tyckar jag !

(postar detta i alla trådarna med träff samma dag!)

MVH Fredda

Volkswagen Arteon R-line "Moderna VW Bubblan" (2018)
jente
4 juli 2010 · 92 Inlägg

Freddab skrev:
Får jag fråga alla trådskapare VARFÖR det ligger 3 bilträffar uppe samtidigt i östergötland SAMMA DAG?

LKPG Meet 10/7
MoM 10/7
Motala träff 10/7

tycker att ni som anordnar träffar kan ha kontakt eller slå ihop alla tre träffar till en stor..
Typ kör en samling i alla städer bestäm en (omde finns) stor bra plats där ALLA städer kan samlas tillsammans och skapa en stor H*lvetes bilträff ! alla klagar på mom = mycket poliser och bilprovning.. dom gör sitt jobb rensar gatan på olagliga bilar men dock ofta dom ROLIGA! dom gör träffarna mer värda att åka !

Lkpg har haft mycket regn och endel poliser men inga större problem?.. visst den är mindre.. men tycker det alltid är ett bra flöde med folk och MYCKET trevligt folk!

Motala vet ja inte inget om då ja inte varit där.

MEN VARFÖR LÄGGER NI TRÄFFARNA SAMMA DAG!?! skapar ju väldigt mycker irritation och onödigt tjafs i trådarna tyckar jag !

(postar detta i alla trådarna med träff samma dag!)

MVH Fredda

Linköpingsträffen brukar alltid vara andra helgen på månaden för MOM är första. Denna månaden är den inte för Gatebil är första helgen på månaden. De tänkte inte vi på när vi bestämde datumet. Vi forsatte köra på andra helgen på månaden och har inte möjlighet att flytta på datumet för vi i teamet har andra saker och göra helgen efter och före.
Jag har försökt få tag på de som ordnar MOM och få se om dom ens vill träffa oss för att kunna göra de hela bättre med komunikation m.m
Motala vet jag inte varför de har samtidigt men de snackas ju på tråden att de kommer till träffarna i norrk o link istället.

Street Knight
Freddab
4 juli 2010 · 28 Inlägg

jente skrev:

Freddab skrev:
Får jag fråga alla trådskapare VARFÖR det ligger 3 bilträffar uppe samtidigt i östergötland SAMMA DAG?

LKPG Meet 10/7
MoM 10/7
Motala träff 10/7

tycker att ni som anordnar träffar kan ha kontakt eller slå ihop alla tre träffar till en stor..
Typ kör en samling i alla städer bestäm en (omde finns) stor bra plats där ALLA städer kan samlas tillsammans och skapa en stor H*lvetes bilträff ! alla klagar på mom = mycket poliser och bilprovning.. dom gör sitt jobb rensar gatan på olagliga bilar men dock ofta dom ROLIGA! dom gör träffarna mer värda att åka !

Lkpg har haft mycket regn och endel poliser men inga större problem?.. visst den är mindre.. men tycker det alltid är ett bra flöde med folk och MYCKET trevligt folk!

Motala vet ja inte inget om då ja inte varit där.

MEN VARFÖR LÄGGER NI TRÄFFARNA SAMMA DAG!?! skapar ju väldigt mycker irritation och onödigt tjafs i trådarna tyckar jag !

(postar detta i alla trådarna med träff samma dag!)

MVH Fredda

Linköpingsträffen brukar alltid vara andra helgen på månaden för MOM är första. Denna månaden är den inte för Gatebil är första helgen på månaden. De tänkte inte vi på när vi bestämde datumet. Vi forsatte köra på andra helgen på månaden och har inte möjlighet att flytta på datumet för vi i teamet har andra saker och göra helgen efter och före.
Jag har försökt få tag på de som ordnar MOM och få se om dom ens vill träffa oss för att kunna göra de hela bättre med komunikation m.m
Motala vet jag inte varför de har samtidigt men de snackas ju på tråden att de kommer till träffarna i norrk o link istället.

de låter ju asbra! skulle va kul och slå ihop allt! skulle bli en riktigt stor och trevlig träff tror jag med MYCKET roliga bilar smile
hoppas ni får tag på dom (Y) smile

Volkswagen Arteon R-line "Moderna VW Bubblan" (2018)
M-Axelsson
4 juli 2010 · 166 Inlägg

ja jag var ju först med att lägga upp Motala träffen på det datumet så skyll inte detta på mig...Maxi parkeringen är riktigt stor o det får plats mycket bilar sen finns det en parkering till ca 200m bort för t.ex lek. Det vore ju kul om Motala nån gång kunde få chansen till o få en lyckad träff med många bilar...men icke, storstäderna ska så klart gå före wink

Turbo femma
Freddab
4 juli 2010 · 28 Inlägg

M-Axelsson skrev:
ja jag var ju först med att lägga upp Motala träffen på det datumet så skyll inte detta på mig...Maxi parkeringen är riktigt stor o det får plats mycket bilar sen finns det en parkering till ca 200m bort för t.ex lek. Det vore ju kul om Motala nån gång kunde få chansen till o få en lyckad träff med många bilar...men icke, storstäderna ska så klart gå före wink

det vet ja inte vem som var först ! men du har kanske rätt. men kör erat race och så gör alla de likadant i lkpg såsom nkpg och så träffas ALLA på en utsatt plats! där BARA dom som håller i träffarna i olika städerna vet vilken plats det är så samlas alla på anvisade parkering i respektivestad och dom som vet kör först till platsen med en karavan från varje stad!

så ska ni se att lördagen kommer bli en väldans skön och rolig kväll ! med mycket roligt folk från hela östergötland ! hoppas alla tycker att detta kan va en bra idé och håller med ! smile

Volkswagen Arteon R-line "Moderna VW Bubblan" (2018)
Dominate_ :)
4 juli 2010 · 51 Inlägg

Vilken träff blir det på lördag?

M-Axelsson
4 juli 2010 · 166 Inlägg

låt folket som fortfarande tycker att MoM träffarna är trevliga hållas för sig själva så kan Linköping och Motala köra nått tillsammans...

Turbo femma
M-Axelsson
5 juli 2010 · 166 Inlägg

det lutar väl åt att vi ifrån Motala slår till med en karavan här ifrån in till er smile

Turbo femma
jente
5 juli 2010 · 92 Inlägg

M-Axelsson skrev:
det lutar väl åt att vi ifrån Motala slår till med en karavan här ifrån in till er smile

De uppskattar vi smile

Street Knight
buddha88
5 juli 2010 · 274 Inlägg

Volvo-lollungen skrev:
ush hmm nu blir det knepigt att välja power meet lr mom lr Linköping ush hatar att välja vill åka på alla

Klart att du ska komma te Lkpg, ja kommer ju va därsmile

evojohan
5 juli 2010 · 89 Inlägg

jag kommer nog ner och representerar nyköping efter streetcarsfest i katrineholm:)

M-Axelsson
5 juli 2010 · 166 Inlägg

nu när Motala kommer till lkpg så kanske vi kan göra tvärtom vid nästa träff? vad tycker ni om de smile ?

Turbo femma
Ragga90
5 juli 2010 · 197 Inlägg

kommer!

Köp skyline!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang