Eftersnack: Södertälje träff 27/6 kl: 19.00

D_MAN ?
28 juni 2010 · 1 038 Inlägg

Varför kan inte dem som har hand om träffarna i Södertälje kalla sig Södertälje StreetCars Crew så blir förkortningen kort å gott SSCC och ingen kan således förknippa SSCC med SSC och vise versa och alla blir nöjda big_smile

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!
Krist
28 juni 2010 · 716 Inlägg

Hihi vilket trams om 3 bokstäver. Som när man gick i 3'an och någon snodde ditt pokemon kort, du kände igen det genom den vikta kanten, sen blev det fight, man bokade tid med varann att träffas i grusplanet kl 14:00 efter skolan.

Sluta tramsa nu, onödigt att ens tjafsa om det, varför inte hjälpa varann, SSC sthlm, ni vet att vi har bilar här som kan ge er lite show'er ibland, ni har säker några som kan underhålla oss, varför inte hjälpa varann? :S

Mvh, Krist

Senast redigerat av Krist (28 juni 2010)

BMW 525d F11 "Carbonschwarz" (2011)
BMW 525d F10 "Alpinvit III" (2011)
jml
28 juni 2010 · 31 Inlägg

krist visst är det kanske så men det är fortfarande det Lilla som stör oss i SSC finns nog bilar som kan passa i valhalla med mera men varför hålla på att bråka med ett större crew som haft namnet längre tid och har gett namnet ett rykte inom streetrace världen varför då ens komma på ideen att kalla sig som någon annan det är som att några nissar i akalla börjar kalla sig för NorrortRejsing det är ju inte riktigt likadant som Norrort Racing eller ??? rätta mig om jag har fel??

Stockholm Streetrace Crew - SSC
We Own The Streets!
Zplinter
28 juni 2010 · 8 Inlägg

Krist skrev:
Hihi vilket trams om 3 bokstäver. Som när man gick i 3'an och någon snodde ditt pokemon kort, du kände igen det genom den vikta kanten, sen blev det fight, man bokade tid med varann att träffas i grusplanet kl 14:00 efter skolan.

Sluta tramsa nu, onödigt att ens tjafsa om det, varför inte hjälpa varann, SSC sthlm, ni vet att vi har bilar här som kan ge er lite show'er ibland, ni har säker några som kan underhålla oss, varför inte hjälpa varann? :S

Mvh, Krist

jag säger bara en sak om ni vet vilka vi e och vad vi arrangerar så borde ni fatta varför vi inte vill bli beblandade med ett annat crew... d finns bara ett SSC och d e vi, vad e d som e så svårt att förstå?? d e lixom inte svårare än att ändra namnet.. Stockholm streetrace crew har funnits i flera år till skillnad mot erat..

Stockholm Streetrace Crew - SSC
We Own The Streets!
jente
28 juni 2010 · 92 Inlägg

Krist skrev:
ni vet att vi har bilar här som kan ge er lite show'er ibland, ni har säker några som kan underhålla oss

Detta menas vad?

Street Knight
_Tony_ ???
29 juni 2010 · 661 Inlägg

värsta dokusåpan vid datan juh haha.
har ingenting med nånting att göra igentligen tycker bara det är kul att läsa big_smile

Men det är lika irriterande... ta det via PM ist eller öppna en ny tråd... denna tråd är för eftersnacket från söndagens träff inget tjaffs om nått namn...

mrpresident
29 juni 2010 · 1 Inlägg

Alltså vad är det att bråka om.
Nu kom det förslag att då kan södertälje grabbarna heta SSCC men enligt er från sthlm så för dom inte ha det heller. Låter ju helt sjukt.

Hur tänker ni egentligen? och JA, jag har läst genom hela tråden och tycker att ni tjaffsar som några 5 åringar. Nu får grabbarna inte ens ha 4 bokstäver för det börjar med det ni har i förkortning. är det ett skämt från eran sida eller? Trodde att dom i sthlm hade lite mer i huvudet.

Har tyvärr inte varit på nån av Södertälje träffarna och kan inte uttala mig om dom.

Men har dessutom varit i sthlm på BK och det är ju helt sjukt hur folk kör omkring i hela sthlm. Racen är utan någon som helst säkerhet. Bilarna bara skickas i väg och folk står överallt på vägarna. Åkte tyvärr därifrån ganska så fort då jag ville inte att nåt skulle hända med barnen jag hade i bilen. Det va ju rena katastofen. Har varit på racen här omkring och då brukar det va riktigt bra säkerhet.

Vissligen inte lika många balla bilar men mycket, mycket mindre vansinnes körningar.

Väldigt löjlig och barnslig tycker jag.

Mvh/ Robert

Diesel_kim
29 juni 2010 · 29 Inlägg

Denniz-B skrev:
Nu finns bilderna jag tog i går kväll ute på:  http://www.dbfoto.se/ 
Klicka på Galleri sen vidare på Evenemang!

Riktitgt schyssta bilder smile

Chevrolet Impala ss "Speed freakz.se" (1995)
Dodge Ram 3500 "Diesel doris" (2005)
Dodge Ram 1500 "speed freakz.se" (2003)
Turbo-Danne
29 juni 2010 · 157 Inlägg

Riktigt härliga bilder. Bra jobbat. big_smile

wusebbe
29 juni 2010 · 47 Inlägg

tråden anmäld till nästa avsnitt av Jerry Springer smile

WeDo
29 juni 2010 · 3 390 Inlägg

Diskutioner som INTE rör träffen eller diskutioner om ny träffar ska INTE förekomma. Se detta som en gemensam tillsägelse. Fortsätter det kommer tråden låsas på nytt och varningar delas ut .

MVH

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
sebbe666 No Shame Racing Crew
29 juni 2010 · 680 Inlägg

1+ till dig

WeDo skrev:
Diskutioner som INTE rör träffen eller diskutioner om ny träffar ska INTE förekomma. Se detta som en gemensam tillsägelse. Fortsätter det kommer tråden låsas på nytt och varningar delas ut .

MVH

No Shame Racing Crew
BMW 520d (2012)
Zplinter
29 juni 2010 · 8 Inlägg

mrpresident skrev:
Alltså vad är det att bråka om.
Nu kom det förslag att då kan södertälje grabbarna heta SSCC men enligt er från sthlm så för dom inte ha det heller. Låter ju helt sjukt.

Hur tänker ni egentligen? och JA, jag har läst genom hela tråden och tycker att ni tjaffsar som några 5 åringar. Nu får grabbarna inte ens ha 4 bokstäver för det börjar med det ni har i förkortning. är det ett skämt från eran sida eller? Trodde att dom i sthlm hade lite mer i huvudet.

Har tyvärr inte varit på nån av Södertälje träffarna och kan inte uttala mig om dom.

Men har dessutom varit i sthlm på BK och det är ju helt sjukt hur folk kör omkring i hela sthlm. Racen är utan någon som helst säkerhet. Bilarna bara skickas i väg och folk står överallt på vägarna. Åkte tyvärr därifrån ganska så fort då jag ville inte att nåt skulle hända med barnen jag hade i bilen. Det va ju rena katastofen. Har varit på racen här omkring och då brukar det va riktigt bra säkerhet.

Vissligen inte lika många balla bilar men mycket, mycket mindre vansinnes körningar.

Väldigt löjlig och barnslig tycker jag.

Mvh/ Robert

Håll dig på en dag på strippen då... och varför har du barnen med dig ut på ett gatrace om du befarar för ditt och deras liv.. som du sa vi e på gatorna inte på en parkering i slödder..

Stockholm Streetrace Crew - SSC
We Own The Streets!
wusebbe
30 juni 2010 · 47 Inlägg

skit i det nu.

UPP MED BILDER/videos smilesmilesmile

Zplinter skrev:

mrpresident skrev:
Alltså vad är det att bråka om.
Nu kom det förslag att då kan södertälje grabbarna heta SSCC men enligt er från sthlm så för dom inte ha det heller. Låter ju helt sjukt.

Hur tänker ni egentligen? och JA, jag har läst genom hela tråden och tycker att ni tjaffsar som några 5 åringar. Nu får grabbarna inte ens ha 4 bokstäver för det börjar med det ni har i förkortning. är det ett skämt från eran sida eller? Trodde att dom i sthlm hade lite mer i huvudet.

Har tyvärr inte varit på nån av Södertälje träffarna och kan inte uttala mig om dom.

Men har dessutom varit i sthlm på BK och det är ju helt sjukt hur folk kör omkring i hela sthlm. Racen är utan någon som helst säkerhet. Bilarna bara skickas i väg och folk står överallt på vägarna. Åkte tyvärr därifrån ganska så fort då jag ville inte att nåt skulle hända med barnen jag hade i bilen. Det va ju rena katastofen. Har varit på racen här omkring och då brukar det va riktigt bra säkerhet.

Vissligen inte lika många balla bilar men mycket, mycket mindre vansinnes körningar.

Väldigt löjlig och barnslig tycker jag.

Mvh/ Robert

Håll dig på en dag på strippen då... och varför har du barnen med dig ut på ett gatrace om du befarar för ditt och deras liv.. som du sa vi e på gatorna inte på en parkering i slödder..

bjoke
30 juni 2010 · 21 Inlägg

haha herregud. Otroligt moget tjaffs killar. spec från sthlm's sida.

T646R Crew
ThaLeffe
30 juni 2010 · 204 Inlägg

Zplinter skrev:

mrpresident skrev:
Alltså vad är det att bråka om.
Nu kom det förslag att då kan södertälje grabbarna heta SSCC men enligt er från sthlm så för dom inte ha det heller. Låter ju helt sjukt.

Hur tänker ni egentligen? och JA, jag har läst genom hela tråden och tycker att ni tjaffsar som några 5 åringar. Nu får grabbarna inte ens ha 4 bokstäver för det börjar med det ni har i förkortning. är det ett skämt från eran sida eller? Trodde att dom i sthlm hade lite mer i huvudet.

Har tyvärr inte varit på nån av Södertälje träffarna och kan inte uttala mig om dom.

Men har dessutom varit i sthlm på BK och det är ju helt sjukt hur folk kör omkring i hela sthlm. Racen är utan någon som helst säkerhet. Bilarna bara skickas i väg och folk står överallt på vägarna. Åkte tyvärr därifrån ganska så fort då jag ville inte att nåt skulle hända med barnen jag hade i bilen. Det va ju rena katastofen. Har varit på racen här omkring och då brukar det va riktigt bra säkerhet.

Vissligen inte lika många balla bilar men mycket, mycket mindre vansinnes körningar.

Väldigt löjlig och barnslig tycker jag.

Mvh/ Robert

Håll dig på en dag på strippen då... och varför har du barnen med dig ut på ett gatrace om du befarar för ditt och deras liv.. som du sa vi e på gatorna inte på en parkering i slödder..

Vad var de du inte förstod? wedo skrev tidigare under dagen att dom låser tråden om ni fortsätter. Ge upp nu och lägg inte mer energi här!
mvh

Vem fan e evo-joCCe??
Evo VI GSR
WWW.JRM-RACING.SE
Rock-Star
30 juni 2010 · 2 982 Inlägg

jente skrev:

Krist skrev:
ni vet att vi har bilar här som kan ge er lite show'er ibland, ni har säker några som kan underhålla oss

Detta menas vad?

Han menar att "ni hjälper oss, vi hjälper er"
det var väl inte så svårt att förstå vad han menade?

Senast redigerat av Residence (30 juni 2010)

TurboBonden
30 juni 2010 · 30 Inlägg

Södertälje crewet, hade ni aldrig hört talas om SSC när ni valde team namn?

Team Whiplash Racing
NSR No Shame Racing
30 juni 2010 · 20 Inlägg

TurboBonden skrev:
Södertälje crewet, hade ni aldrig hört talas om SSC när ni valde team namn?

Inte tänker man vad alla crews blir i förkortning.
Vi vet att sthlm har ett som heter Stockholm Streetrace och att vi heter Södertälje Streetcars
Stor skillnad men tråkigt nog blir förkortningen samma men det är bara larvigt att tjaffsa om det. End of story.

Gick jävligt bra på träffen och stort tack alla som ställde upp och kom till träffen. Va det någon som filmade?

Senast redigerat av ssc (30 juni 2010)

No Shame Racing
jimmy-124 Svartlistad
30 juni 2010 · 446 Inlägg

TurboBonden skrev:
Södertälje crewet, hade ni aldrig hört talas om SSC när ni valde team namn?

Om du läser inlägg #91 så förstår du att det är slutsnackat i tråden om det! ta det via pm ist smile

Mercedes 190e "Dieselmeken" (1990)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang