5479
Sök

Köpt sålt bytt dåliga affärer som ni har gjort

jorgen72
1 juli 2010
Trådstartare
Själv har jag köpt o sålt över 70 bilar o bara förlorat på en men jag kommer ju förlora på golf 4 tdi men det är ju bara för att jag har haft den i 7 år  o varit grymt nöjd hela tiden men självklart har jag också gjort dumma affärer som jag ångrat efteråt som tillexempel har jag bytt bort en commodor 4 dörrars 67 mot en ford transit visserligen tjänade jag några kronor på den men så här i efterhand kan man ju bara tycka att en sådan korkad byttes affär gör man inte . vad har ni gjort för dumheter

16 197 Inlägg
1 juli 2010
tycker nog att man förlorar på alla bilaffärer man gör.. isf e ja inten bra försäljare,  ser ju bilar som hobby å då får de kosta..big_smile

"Testar man inte så får man aldrig veta"

jorgen72
1 juli 2010
Trådstartare
evilaudio skrev:
tycker nog att man förlorar på alla bilaffärer man gör.. isf e ja inten bra försäljare,  ser ju bilar som hobby å då får de kosta..big_smile

jag kan hålla med dej att det får kosta på hobby bilar som tillexempel så har det ju fått kosta när min fösta bubbla gjordes i ordning men den säljer jag ju inte så det har  igentligen ingen betydelse för den kommer ju o va kvar hos mej o därför har den inget värde förrän något händer det är ju likadant med bubbla caben där snålar jag ju inte heller men den har jag ännu inte riktigt samma känslor för den har jag bara haft sen 05 o bara kört med o inte gjort någon direkt renovering även om det börjar bli dax för de.
Senast redigerat av jorgen72 (1 juli 2010)

OEM Rox
245 Inlägg
1 juli 2010
Köpte en 740 för 4500kr, polerade, köpte beg framskärmar som jag lackade och satte på, och bytte bromsar, såldes för 8500kr smile

Köpte en 745 för 4500kr som inte gick att rädda, förlorade cirka 3000kr efter jag sålt delar.

Köpte en 945 för 30.000kr som blev ståendes till skatt och bes gick ut samt några fel och såldes för 12.000kr.

Så ja, "tjänat" på 1 bil och förlorat på 2 smile Bmwn vet jag inte än men jag tyckte jag fick ett riktigt bra pris så det finns nog chans o tjäna ett par kr smile

"Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen."
Ja, och hur fort går en häst och vagn?
----------
Det stavas Stereo, inget annat.

Sök