Eftersnack Örebroträffen (volvoträffen)

_Dalle_ Unknown Örebro
3 juli 2010 · 291 Inlägg

Vill tacka arrangörerna för en mycke lyckad dag. Tycker dock att det är illa att det kommer folk som bara är där för att supa och härja.

Var kul jag räknade iaf till 90 bilar och då vet jag att jag missat ett par och att några hade åkt så tror det var över hundra bilar:D

Grattis till alla vinnarna!

Volvo s40 "airride" (2000)
Volkswagen Buggy "Bugrun 2012" (1967)
Sers
3 juli 2010 · 251 Inlägg

Mycket trevlig träff:) Tack!

Mazda Miata MX5 "Daily" (1991)
Ajjdam
3 juli 2010 · 37 Inlägg

Härlig dag och fina bilar ! smile

x40
3 juli 2010 · 157 Inlägg

_Dalle_ skrev:
Vill tacka arrangörerna för en mycke lyckad dag. Tycker dock att det är illa att det kommer folk som bara är där för att supa och härja.

Var kul jag räknade iaf till 90 bilar och då vet jag att jag missat ett par och att några hade åkt så tror det var över hundra bilar:D

Grattis till alla vinnarna!

instämmer helt

Tycker också att de är nice o se fler bilar med racestuk som prisas

stort tack,alla som gör träffen möjlig/Peter

Lindh
3 juli 2010 · 1 064 Inlägg

Tack allesammans för en bra dag, och ett STORT tack för 1:à platsen i S60/V70N/S80/XC90 klassen! Vi blev otroligt glada! smile

//Lindh med familj

Senast redigerat av Lindh (4 juli 2010)

Nuvarande bilar:
Volvo v70 T5 "Black mist" http://www.garaget.org/?car=346889
Se även tidigare bilar; xc70 (purple and white), s60, v70n, v50,Chrysler Voyager "Diablo".
Tigerbruden Fotograf
3 juli 2010 · 67 Inlägg

kalasväder  å    en  bra  träff   tack för en toppen dag smile

blev många  fina kort smile

Senast redigerat av Tigerbruden (3 juli 2010)

Growe Fri fart för ett fritt folk!
3 juli 2010 · 13 669 Inlägg

x40 skrev:

_Dalle_ skrev:
Vill tacka arrangörerna för en mycke lyckad dag. Tycker dock att det är illa att det kommer folk som bara är där för att supa och härja.

Var kul jag räknade iaf till 90 bilar och då vet jag att jag missat ett par och att några hade åkt så tror det var över hundra bilar:D

Grattis till alla vinnarna!

instämmer helt

Tycker också att de är nice o se fler bilar med racestuk som prisas

stort tack,alla som gör träffen möjlig/Peter

c70 var iaf en given vinnare riktigt nice bygge det var iaf inte svårt att ta fram den som vinnare
fast så gillar man racing stuket oxåsmile

/en kokt David

Kör fort så hinner inget hända...
Seat Arosa (1999)
Volkswagen Polo 1.6Tdi "Biloptimering i Sverige" (2010)
widerberg
3 juli 2010 · 46 Inlägg

Tackar för en kalas trevligt träff!!!! Sat..... så varmt det var smile

BMW 320D (2009)
Lowe
3 juli 2010 · 35 Inlägg

Så då var man hemma igen en tur på 84 mil.Men som sagt en väldans trevlig träff ett stort tack till alla träff arrangörerna Mvh Lowe

//Janne
Skagersten Streetracer
3 juli 2010 · 80 Inlägg

En trevlig träff.Var tyvärr tvungen att åka tidigt eftersom jag skulle tävla i Västerås.
VIlka vann de olika klasserna?
Röstade själv på C70 som peoples choise.
mvh Stefan..

Volvo s60 "Autotech 610hk" (2001)
BMW 633csi "Bad to the bone.Elak sleeper." (1977)
TeamS
3 juli 2010 · 170 Inlägg

Vill tacka arrangörerna för ännu en kanon träff. Vi kommer garanterat tillbaka även nästa år.

MVH Team S
Sponsorer: LeifsBillackering, AutoGlym, Vianor, CarCraft, Nokian
Hemsida: Team-s.nu
Mr_Makkan
4 juli 2010 · 44 Inlägg

Det var ju kanon fint väder!!! Och helt otroligt så fick man pris! 3 i 900-klassen

Tigerbruden Fotograf
4 juli 2010 · 67 Inlägg

Mr_Makkan skrev:
Det var ju kanon fint väder!!! Och helt otroligt så fick man pris! 3 i 900-klassen

grattis till priset smile

Dance
4 juli 2010 · 10 Inlägg

GRATTIS till dig.

F_Miller Bärgarinnan!
4 juli 2010 · 81 Inlägg

Mycket bra väder och bra träff.
Men då får väl jag bli den första tråkmånsen här.

Var det inte liiite rörigt med prisutdelningen? Folk drar tidigare så det blir knasigt för arrangörerna. Men kunde inte arrangörerna gjort en längre lista med "reserver" så det inte blev så rörigt?
Och sen att liksom folk fick typ skrika ut vilka som skulle få pris för "på g" skulle aldrig ta emot ett pris som jag inte var menad till att få från början. :S

dagen var väldigt lyckad och arrangörerna gjorde sitt bästa, MEN till nästa år kan väl utställarna se till att stanna kvar tills allt är klart ELLER ställ inte ut bilen om ni ej ska vara kvar...........

Volvo S60 2,4 T "Äss äxx tin" (2001)
Volvo V70 "Räser70" (1998)
Mariana
4 juli 2010 · 128 Inlägg

F_Miller skrev:
Mycket bra väder och bra träff.
Men då får väl jag bli den första tråkmånsen här.

Var det inte liiite rörigt med prisutdelningen? Folk drar tidigare så det blir knasigt för arrangörerna. Men kunde inte arrangörerna gjort en längre lista med "reserver" så det inte blev så rörigt?
Och sen att liksom folk fick typ skrika ut vilka som skulle få pris för "på g" skulle aldrig ta emot ett pris som jag inte var menad till att få från början. :S

dagen var väldigt lyckad och arrangörerna gjorde sitt bästa, MEN till nästa år kan väl utställarna se till att stanna kvar tills allt är klart ELLER ställ inte ut bilen om ni ej ska vara kvar...........

Så sant, det kommer finnas en lista på 2 st reserver, eller som du säger om någon åker lämna gärna nr lappen till de vid entren, eller juryn (står på ryggen) så blir listan fullkomlig, är en kanonide, trots 16 år är det långt ifrån perfekt, sedan har man ett dilemma som arrangör MÅSTE man ta ansvar när det blir fel, och inte låta det " vara " , kommer ligga en lista ute på www.orebrotraffarna.se inom kort när en vinnare fått ta del av pokal i en klass.
Denna vinnare hade inte åkt utan fanns kvar på plats, annars skickar vi absolut INTE några pokaler. 

Tack för att Ni kom och gjorde träffen kanon och all respekt att Ni orkade vara kvar i värmen.
Hoppas vi ses nästa år eller tidigare.
Mvh
Mariana / Arrangörerna

Senast redigerat av Mariana (4 juli 2010)

Mr_Makkan
4 juli 2010 · 44 Inlägg

Dance skrev:
GRATTIS till dig.

Det samma Dance

Mariana
4 juli 2010 · 128 Inlägg

Hej!

Vad kul att Ni tyckte om träffen, vi kommer att lägga träffen som jag preliminärbokat
17-18 Juni 2011, någon av dagarna blir det.

Mvh
Mariana

mmiliss
4 juli 2010 · 24 Inlägg

Håller med F-miller..

Blev lite rörigt på slutet. Men annars en fin träff! Inte riktigt så många bilar som förra året väl?

Camilla andersson ! ;)
Volvo 945 (1994)
770_EVOLVE GREASEMONKEY
4 juli 2010 · 822 Inlägg

Ja det blev rörigt på slutet, och när MDS prylarna skulle bort, hur många var det inte som dragits upp innan nån kunde gå fram, det ropades upp nr ända upp till 480+ var det verkligen så många på träffen :S

Men tack för pris och en lyckad dag, synd det inte kom fler än ca 90-100 bilar sad finns ju plats för mycket mer där uppe smile

Mvh S.Österdahl
BMW 525i (1989)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang