Den sista delen spelar ingen roll förutom att höja eller sänka ljudet..
så det ger inget på mottrycket då?
Knappt märkbart, downpipe och racekatt är vart man får flödet ifrån. Kolla senaste Bilsport, bra artikel vart dom benkar en bil efter halvsats, helsats och sportfilter instalationer.
Den sista delen spelar ingen roll förutom att höja eller sänka ljudet..
så det ger inget på mottrycket då?
Knappt märkbart, downpipe och racekatt är vart man får flödet ifrån. Kolla senaste Bilsport, bra artikel vart dom benkar en bil efter halvsats, helsats och sportfilter instalationer.
konstigt då min förra bil en S60 T5 optimerad 320hk och halvsats på gick som en skollad råtta så dp och filter är nog inte det enda som gör skillnaden då jag körde me ovannämnda samt orgfilter
konstigt då min förra bil en S60 T5 optimerad 320hk och halvsats på gick som en skollad råtta så dp och filter är nog inte det enda som gör skillnaden då jag körde me ovannämnda samt orgfilter
Det var inte avgassystemet som gjorde att den gick så iaf...
Det var inte avgassystemet som gjorde att den gick så iaf...
fatta jag väl oxå att det inte var men det hjälpte till lite öppnare sportsystem mjukvara och V-power